Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved at alle mennesker er forskellige, men jeg er alligevel nysgerrig. Hvor meget havde I taget på 20+0?
Jeg har selv taget 3,8 kg på.
(Under afstemningen har jeg bare rundet op, så jeg har selv stemt +4 kg)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ca. +4 og er idag 20+2
Jeg havde tabt mig ca. 5 kg.
/Fenja
emmagirl skriver: Jeg ved at alle mennesker er forskellige, men jeg er alligevel nysgerrig. Hvor meget havde I taget på 20+0? Jeg har selv taget 3,8 kg på. (Under afstemningen har jeg bare rundet op, så jeg har selv stemt +4 kg)
Havde ikke taget så meget på, begyndte først rigtigt at tage på fra 20+
Jeg tror jeg havde taget omkring 8-9 kg på, på det tidspunkt... er 25+4 nu og har taget ca. 11-12 kg på...
Jeg havde tabt mig lidt over 10 kg da vi kom dertil, var meget syg og levede nærmest af saftevand, vand, skinketoast uden ost og vitaminpiller... Jeg var rigtig rigtig syg af kvalme... puha hvor jeg da ikke har kastet op i den periode... !Men fik en dejlig lille Willy aprilsnar ud af det..
første gang havde jeg tabt mig 5 kg, da jeg ramte 20+0, og jeg endte med at tage 2 kg på under hele graviditeten...
nu hvor jeg lige har rundet 20+0 har jeg tabt mig 2,5 kg...
Denne gang havde jeg slet ikke taget på i uge 20. Havde måske nok enda tabt mig lidt...det forhindrede mig dog ikke i at have taget ganske meget på igen her hvor jeg er nået til uge 40
Havde ikke taget på i uge 20, tog først på til slut og endte med tage 3 kg på igennem hele graviditeten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128