uge 7 med meget kvalme, diarré, svedture og svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.119 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Er det normalt?

Jeg vågner om natte n og har det rigtig dårligt, sidder og er meget svimmel, har diarré og har svedture, er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

SRP

Jeg havde rigtig meget bøvl med maven (diarre) de første mange uger af graviditeten og kvalme med opkast. Tror det er meget normalt hormonerne kan gøre den slags. Kunne også være badet i sved om natten.

Anmeld

11. marts 2013

Den lykkelige

Sådan havde jeg det også fra uge 6-14 ca.. 

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Har nemli oplevet det nogle gange nu, og havde ikke hørt det med diarré, men så er der nok ikke noget jeg skal være nervøs for

Anmeld

11. marts 2013

Tona

Anonym skriver:

Er det normalt?

Jeg vågner om natte n og har det rigtig dårligt, sidder og er meget svimmel, har diarré og har svedture, er det normalt?

Ja, det kan godt være normalt, men det lyder lidt voldsomt.

Jeg prøvede det samme i starten af denne graviditet. Der skyldes det at der var gået kuk i saltbalancen. Hvis det er det der er i vejen, så løser du lynhurtigt problemet ved at spise salt ovenpå alt hvad du spiser. Altså hver gang du tager en mad eller får varm mad osv så drysser du lige salt ovenpå. Hvis det er saltbalancen den er gal med, så skulle du få det bedre i løbet af en dag eller to med denne kur. Du skal så godt nok blive ved med salten så længe der stadig kommer symptomer hvis du ikke gør det. Jeg er stadig nødt til det med salten her i uge 40 og det har stået på siden ca uge 8

Det er vigtigt at få afklaret om det er saltbalancen den er gal med, for det er faktisk en meget usund tilstand at gå rundt  med og behandlingen er jo så enkel: bare spise salt på maden.

Hvis det ikke er saltmangel så vil jeg mene at du bør få din læge til at køre en blodprøve på dig og få testet for vitamin og mineralmangel og ellers undersøge hvad der kan være galt.

Men altså somme tider har man det ufatteligt skidt når man lige er blevet gravid uden at man fejler en pind.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.