Anonym skriver:
Er det normalt?
Jeg vågner om natte n og har det rigtig dårligt, sidder og er meget svimmel, har diarré og har svedture, er det normalt?
Ja, det kan godt være normalt, men det lyder lidt voldsomt.
Jeg prøvede det samme i starten af denne graviditet. Der skyldes det at der var gået kuk i saltbalancen. Hvis det er det der er i vejen, så løser du lynhurtigt problemet ved at spise salt ovenpå alt hvad du spiser. Altså hver gang du tager en mad eller får varm mad osv så drysser du lige salt ovenpå. Hvis det er saltbalancen den er gal med, så skulle du få det bedre i løbet af en dag eller to med denne kur. Du skal så godt nok blive ved med salten så længe der stadig kommer symptomer hvis du ikke gør det. Jeg er stadig nødt til det med salten her i uge 40 og det har stået på siden ca uge 8 
Det er vigtigt at få afklaret om det er saltbalancen den er gal med, for det er faktisk en meget usund tilstand at gå rundt med og behandlingen er jo så enkel: bare spise salt på maden.
Hvis det ikke er saltmangel så vil jeg mene at du bør få din læge til at køre en blodprøve på dig og få testet for vitamin og mineralmangel og ellers undersøge hvad der kan være galt.
Men altså somme tider har man det ufatteligt skidt når man lige er blevet gravid uden at man fejler en pind.
God bedring 
Anmeld