Jeg har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

LMX

Stort tillykke med vidunderet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

simone_jacobsen

pastry26 skriver:

Og lige på termins datoen kom vores dejlige dreng! 3980g og 54 cm, født på 5 timer fra den første ve til han var ude. Har dog fået en 3 grads bristning bagtil, som gør vi er indlagt i nogle dage. Vi nyder dog den extra hjælp og fokusere nu bare på vores lille søn og amningen.

Fb kommer senere.

Ti med jeres dreng. Håber det hurtige forløb gik godt, trods bristningen?!
Glæder mig til FB og billedspam

Anmeld

11. marts 2013

Sahara82

pastry26 skriver:

Og lige på termins datoen kom vores dejlige dreng! 3980g og 54 cm, født på 5 timer fra den første ve til han var ude. Har dog fået en 3 grads bristning bagtil, som gør vi er indlagt i nogle dage. Vi nyder dog den extra hjælp og fokusere nu bare på vores lille søn og amningen.

Fb kommer senere.

Ih stort tillykke 

Og hvor er du heldig det var på termin. Skal selv sættes i gang imorgen hvor jeg er 10 dage over tid.

Anmeld

11. marts 2013

BigHope13

pastry26 skriver:

Fb kommer senere.

Stort tillykke med drengen

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

Stort tillykke med ham

Anmeld

11. marts 2013

Louise H.

Stort tillykke :-)

Anmeld

11. marts 2013

pastry26

smsh skriver:

Ih stort tillykke 

Og hvor er du heldig det var på termin. Skal selv sættes i gang imorgen hvor jeg er 10 dage over tid.

Ja det var MEGA heldigt! Troede næsten heller ikke på det, da veerne kom  Rigtig meget god fornøjelse med din forstående fødsel! 

Anmeld

11. marts 2013

pastry26

simone_jacobsen skriver:

Ti med jeres dreng. Håber det hurtige forløb gik godt, trods bristningen?!
Glæder mig til FB og billedspam

Jeg har heldigvis "kun" pådraget mig en 3 grads bristning, der er åbenbart stor forskel på 3 og 4 grad når det er bagtil. De tænker også at sende mig hjem nu imorgen fordi det går så godt.. dog må jeg indrømme at det ikke var fedt luge bagefter, men man glemmer det hurtigt når der ligger en lille gut og kigger på en 

Anmeld

11. marts 2013

Frk. Himmelblå

Tillykke 

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

pastry26 skriver:

Fb kommer senere.

STORT tillykke med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.