Glæder mig altid til Søndage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
9 svar
5 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

for der træder jeg ind i en ny uge og er nu i uge 9, og udsigterne til bebs blir hængene blir bedre og bedre, har været inde og se hverteblink og alt var ok

Så glæder mig bare til forhåbentligt en perfekt NF!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

LR85

Det er SÅ hyggeligt når man går ind i nye uger. 

Anmeld

10. marts 2013

Miss Kat

Åh det elsker jeg også. Og forstår dig udmærket. Ugerne var ekstra lange i 1. trimester! Man føler sig lidt mere tryg for hver eneste uge der går.

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Åh det elsker jeg også. Og forstår dig udmærket. Ugerne var ekstra lange i 1. trimester! Man føler sig lidt mere tryg for hver eneste uge der går.

Præcis, vilså gerne ha NF overstået og få ordene; Lav risiko

Men de siger vist at når man har set hjerteblink, så der 98 % for en levedygtig baby, så det jo meget godt, men håber da på en sund og rask bebs, ellers må vi tage den derfra

Anmeld

10. marts 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Præcis, vilså gerne ha NF overstået og få ordene; Lav risiko

Men de siger vist at når man har set hjerteblink, så der 98 % for en levedygtig baby, så det jo meget godt, men håber da på en sund og rask bebs, ellers må vi tage den derfra

Ja, der er ikke andet for, men den lille blob har det da uden tvivl som blommen i et æg. Hvornår får vi at vide, hvem du er? Efter en veloverstået NF?

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ja, der er ikke andet for, men den lille blob har det da uden tvivl som blommen i et æg. Hvornår får vi at vide, hvem du er? Efter en veloverstået NF?

Jep, skal nok give mig til kende efter NF

Dette er vores 3. barn Og sjovt nok bliver man (åbenbart) ikke mindre nervøs 3. gang

Anmeld

10. marts 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Dette er vores 3. barn Og sjovt nok bliver man (åbenbart) ikke mindre nervøs 3. gang

Haha. Jeg venter mit første barn og synes godt nok, jeg har brugt en hel del energi på at være bekymret, hvilket jeg gerne vil undvære næste gang, men du har jo nok, desværre, helt ret.

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Haha. Jeg venter mit første barn og synes godt nok, jeg har brugt en hel del energi på at være bekymret, hvilket jeg gerne vil undvære næste gang, men du har jo nok, desværre, helt ret.

Ja, troede da også man bliv mindre nervøs jo flere gange man prøvede det, men åbenbart ikke

Maven burde sige flere gange om dagen; "melder alt ok"

Hvor langt er du?

Anmeld

10. marts 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Kender det er 2 gangs og frygten for og miste sidder stadig i mig

Anmeld

11. marts 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Ja, troede da også man bliv mindre nervøs jo flere gange man prøvede det, men åbenbart ikke

Maven burde sige flere gange om dagen; "melder alt ok"

Hvor langt er du?

Ja, det ville være genialt! Det burde nogen opfinde en lille dims, der kunne. 

Jeg er 31+6. Men kan sagtens huske den usikkerhed fra starten af graviditeten, som du beskriver. Og det stopper jo ikke med tiden, så bliver man bare bekymret over nogle andre ting, blandt andet at gå for tidligt i fødsel eller diverse komplikationer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.