Cupcakes med duer/blomster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
9 svar
7 synes godt om
10. marts 2013

Victoria2013

I visse perioder er det noget nær en gang om ugen at jeg bager cupcakes. Som lige for tiden for eksempel... havde svigerfamilien på besøg til fødselsdag i dag, og så får man cupcakes

Det blev til banan/vanille-cupcakes m. mælkechocoladestykker i og flødeost/hvid chocolade frosting... med hjemmelavede blomster og så skulle jeg da også lige afprøve min nye due-plunger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Dianabk

Godt nok flotte

Anmeld

10. marts 2013

TNBC

Kia2013 skriver:

I visse perioder er det noget nær en gang om ugen at jeg bager cupcakes. Som lige for tiden for eksempel... havde svigerfamilien på besøg til fødselsdag i dag, og så får man cupcakes

Det blev til banan/vanille-cupcakes m. mælkechocoladestykker i og flødeost/hvid chocolade frosting... med hjemmelavede blomster og så skulle jeg da også lige afprøve min nye due-plunger

Hvor er de fine..

Anmeld

31. marts 2013

Ansemusen

Nice   kan man få en opskrift på din frosting?

Anmeld

31. marts 2013

Victoria2013

Ansemusen skriver:

Nice   kan man få en opskrift på din frosting?

Selvfølgelig... brugte denne opskrift:

60 g blødt smør
120 g flødeost
100 g flormelis
50 g smeltet, hvid chokolade
1 tsk vaniljesukker

Smelt den hvide chokolade forsigtigt og lad den køle af. Pisk flormelis med smør, vanillesukker og flødeost og pisk tilsidst chokoladen i massen. Husk at piske godt så du får en lækker og luftig frosting 

Anmeld

31. marts 2013

Lilje82

Kia2013 skriver:

60 g blødt smør
120 g flødeost
100 g flormelis
1 tsk vaniljesukker

Smelt den hvide chokolade forsigtigt og lad den køle af. Pisk flormelis med smør, vanillesukker og flødeost og pisk tilsidst chokoladen i massen. Husk at piske godt så du får en lækker og luftig frosting 

Bruger du alm. smør eller usaltet?

Anmeld

31. marts 2013

Lilje82

Kia2013 skriver:

60 g blødt smør
120 g flødeost
100 g flormelis
1 tsk vaniljesukker

Og ps, de er virkelig fine 

Anmeld

31. marts 2013

Victoria2013

Lilje82 skriver:

Bruger du alm. smør eller usaltet?

Jeg bruger altid almindeligt smør (Lurpak's saltet smør), for det kan jeg bedst lide. En lille smule salt fremhæver også smagen, men på en god måde det er jo et smags-spørgsmål og frostingen vil helt sikkert også smage fint med usaltet smør

Anmeld

2. april 2013

Ansemusen

Tusind tak 

Synes du den holdt formen godt efter den var sprøjtet ud på muffinsne? Og kom du frostingen i køleskab inden for at gøre den fastere?

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Wow, hvor er de smukke!!  Man tror næsten de er af plastik eftersom de er så godt lavet .. Det er du bare for sej til! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.