spl. hjælp! Virginia Henderson

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Ja, jeg er altså anonym i dag, for føler mig ærligt talt lidt dum

jeg skriver opgave om Virginia Henderson - og jeg kan ikke finde ud af HVORFOR hun har skrevet sin teori! Hjælp - gerne et link eller lignende.

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Hej.

jeg skriver opgave om Virginia Henderson - og jeg kan ikke finde ud af HVORFOR hun har skrevet sin teori! Hjælp - gerne et link eller lignende.

tak

Hvilken teori Med Virginia Henderson er det vi taler om?? Er det sygeplejens grundlæggende principper?

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Hvilken teori Med Virginia Henderson er det vi taler om?? Er det sygeplejens grundlæggende principper?

hov

Ja, det er det.

Anmeld

10. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

hov

Ja, det er det.

Det var vel fordi dødligheden blandt patienterne var alt for høj ,

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

n

Det var vel fordi dødligheden blandt patienterne var alt for høj ,

Den var ny for mig - kan du underbygge det?

Anmeld

10. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Den var ny for mig - kan du underbygge det?

Jamen jeg mener at have læst at hun som ung sygeplejerske ville prøve at forebygge dødligheden og bla, begyndte at indføre håndvask mellem patienterne mm , og sterilation af instrumenter mellem patienter ,, nej tror sgu det er Florence Nightingale  prøver lige at google

Anmeld

10. marts 2013

Ayasmor

Jamen V.H. har en afgørende rolle i sygeplejehistorien, hvor hun helt bestemt har fået sat sit fingeraftryk med netop "Sygeplejens Grundlæggende Principper". I forordet hertil fremgår det, at V.H. blev opfordret til at skrive disse principper på baggrund af hendes lange og varierede karrirere, som hun havde bag sig.

Jeg håber, at det kunne svare lidt på dit spørgsmål

Anmeld

10. marts 2013

Ayasmor

Lady Marion <3 skriver:

Jamen jeg mener at have læst at hun som ung sygeplejerske ville prøve at forebygge dødligheden og bla, begyndte at indføre håndvask mellem patienterne mm , og sterilation af instrumenter mellem patienter ,, nej tror sgu det er Florence Nightingale  prøver lige at google

Det var Florence

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

TåTa

Tak

Godt at det ikke kun er mig der kan mokke lidt rundt i de teorier

Anmeld

10. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Hej.

tak

Er det ikke Virginia H der har brugt Florences teorier men har omskrevet dem og rettet dem til så de passer bedre til de moderne tider ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.