13+4 idag (2. barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

channie-g

Martsbaby skriver:

Hvor er du bare smuk!

Så flot mave! Men wooooow hvor er den stor allerede

tak hvor er du sød... ja det går super stærkt denne gang, sidste gang jeg var gravid kunne man først begynde og se det (uden man tænke om jeg bare bare fed eller om jeg var gravid) omkring uge 20. hehe men jeg har også smidt 27 kg inden denne graviditet i forhold til sidste gang jeg var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

channie-g

Janne T. skriver:

Hold kæft du ser godt ud! Og VIRKELIG imponerende vægttab i øvrigt - Ikke at du ikke havde en smuk mave før, men jeg måtte lige gnide øjne en ekstra gang for at kende dig. Respekt!

tak søde du, ja der er sket lidt hehe, håber på at jeg ikke tager for meget på denne gang (sidste gang tog jeg 9 kg på) for så er der jo bare det mere og smide efter fødsel og ville jo gerne der blev skåret 10 mere a iforhold til min vægt inden jeg blev gravid :-)

Anmeld

10. marts 2013

StudPsyk

channie-g skriver:

tak søde du, ja der er sket lidt hehe, håber på at jeg ikke tager for meget på denne gang (sidste gang tog jeg 9 kg på) for så er der jo bare det mere og smide efter fødsel og ville jo gerne der blev skåret 10 mere a iforhold til min vægt inden jeg blev gravid :-)

Den skal du nok klare - især når du har fået indarbejdet nogle nye vaner. Puha, jeg skal tabe 30 når jeg har født. Har tabt 25 før, så kan godt klare det, men sikke en kamp. Så er det godt, når man ser andres flotte resultater som dine, det giver lige noget motivation

Anmeld

10. marts 2013

channie-g

Janne T. skriver:

Den skal du nok klare - især når du har fået indarbejdet nogle nye vaner. Puha, jeg skal tabe 30 når jeg har født. Har tabt 25 før, så kan godt klare det, men sikke en kamp. Så er det godt, når man ser andres flotte resultater som dine, det giver lige noget motivation

det da også vildt du nåede 25 kg inden du blev gravid igen, man må sige du ikke har haft lang tid til det, super flot :-) ja vi må jo se hvad mit det ender med, er desværre lidt bange for det bliver mere end de 9 kg som sidste gang, da jeg allerede nu har taget ca. 5 kg på... :-( så som min. er det jo allerede 15 kg jeg skal a med efter jeg har født ...

Anmeld

10. marts 2013

StudPsyk

channie-g skriver:

det da også vildt du nåede 25 kg inden du blev gravid igen, man må sige du ikke har haft lang tid til det, super flot :-) ja vi må jo se hvad mit det ender med, er desværre lidt bange for det bliver mere end de 9 kg som sidste gang, da jeg allerede nu har taget ca. 5 kg på... :-( så som min. er det jo allerede 15 kg jeg skal a med efter jeg har født ...

De 25 kilo var inden jeg blev gravid med første barn. Hehe Det var på 6 måneder.. Regner dog med det skal gå langsommere denne gang - har sat mig et mål at jeg har et år og 1 måned til 30 kilo, så jeg er i mål til min fødselsdag år 2014
Du skal ikke banke dig selv oven i hovedet - unde alle omstændigheder ved du jo, at du kan, og du ved hvordan! Og så er det "bare" om at passe lidt på her under graviditeten og ikke give los. Ikke at jeg ikke selv har fejlet på det punkt

Anmeld

10. marts 2013

AnthonsMor

channie-g skriver:

tak hvor er du sød... ja det går super stærkt denne gang, sidste gang jeg var gravid kunne man først begynde og se det (uden man tænke om jeg bare bare fed eller om jeg var gravid) omkring uge 20. hehe men jeg har også smidt 27 kg inden denne graviditet i forhold til sidste gang jeg var gravid

Åh det er satme også flot klaret! Jeg tror også det er deromkring jeg skal, minus 25-30 kilo før jeg vil være gravid igen..

Om ikke andet så bare størstedelen af det!

Selvom jeg var ret stor inden graviditeten sad det alligevel sådan, at min mave var stort set flad, så det kunne ses hurtigt på mig synes jeg.. Dog ikke SÅ hurtigt som det ses på dig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.