Hjælp ang. Ovitrelle positiv efter 11 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.394 visninger
11 svar
4 synes godt om
10. marts 2013

--pige 87--

Hej. Jeg tog ovitrelle i dec som jeg blev gravid af men havde en bio så var 4+ henne ca. Og jeg smug testede undervejs og ovitrelle var ude efter 7 dage og testede så positiv lidt senere pga graviditet men varede kort. Nu er jeg igen på ovitrelle og tog sprøjten for 11 dage siden og tester svagt positiv så vil egentlig høre om der er nogle der ved om ovitrelle kan være forskellig om hvor lang tid der går før den af ude af kroppen når det er samme person? for indtil videre 4 dage mere end sidst og har egentlig testdag ons men er et lille testmonster håber der er nogle der vil hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kan desværre godt svinge,og ovitrelle kan være i kroppen i op til 14 dage.

Anmeld

10. marts 2013

Kløver

Mig bekendt tester man først på dag 16 eller 17 for at være sikker på at ovitrellen ikke påvirker resultatet

Anmeld

11. marts 2013

Nessie

Jeg har aldrig testet før tid, så kan ikke svare på hvor længe det kan være i kroppen.

Men tænker at når klinikken siger at man først må teste efter 16 dage, så må det være fordi det kan give forkert udslag på en g-test.

Der er nok ikke så meget andet at gøre, end at vente nogle dage, til du kan være sikker

Anmeld

11. marts 2013

BigHope13

Den første gang jeg fik otrivelle kunne jeg heller ikke dy mig for at teste, den ude af mit system efter 8 dage. det forsøg lykkedes dog ikke
anden gang teste jeg så først 13dage efter og der stod jeg med en meget positiv test, men det var så pga graviditet.

hvornår har du testdag?? Og hvor stærk/svag er din test, nogen siger den er ude af kroppen efter 10 dage andre siger 14 eller 16 dage. jeg havde naturligvis selv samme spørgsmål da jeg teste positiv på 13dage, fik dog at vide at den var så positiv at det ikke længere kunne være otrivellen.

Test om nogle dage igen så kan du sikkert se om den bliver svagere eller stærkere.
Håber den er der for dig.

Anmeld

13. marts 2013

--pige 87--

jeg har testet løbende og i dag er det 14 dage siden og havde forventet mens i dag men heldigvis er den udeblevet (og bliver den forhåbentligt ved med) og jeg tester stadig positivt indenfor 3 min på alle teste.

stregen er ikke helt svag men stadig lys i forhold til kontrolstregen (men kan sagtens ses) men har dog lagt mærke til de bliver meget mere farvede hvis de ligger lidt? men så længe jeg har fået den positive streg indenfor tid er det vel kun positivt? uh er så spændt kan slet ikke holde det ud. Er virkelig et ønskebarn og udover testen har jeg mange symptomer, kvalme, lidt mærkelig appetit, tisser meget, hovedpine og følelsen af murren/stik/jag/mens agtige smerter i underlivet.

men er så bange for havde en bio i dec der gik jeg 3 dage over forventet mens og testede positiv men der kom mens men man må jo tage det som det kommer. sys dog jeg tester mere positivt hurtigtigere denne her gang

Anmeld

14. marts 2013

--pige 87--

nu er det 15 dage siden ovitrellen og de er lidt mere positive men tør virkelig ikke håbe noget endnu, de siger helt op til 16 dage ik? men den tynde strimmel jeg testede på blev meget positiv efter flere min (den på første billede er taget inden for tid og den med lyserød hætte tog jeg i morges, den er ikke ligeså postiv som nu) håber
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2013

Trekløver(:

--pige 87-- skriver:

jeg har testet løbende og i dag er det 14 dage siden og havde forventet mens i dag men heldigvis er den udeblevet (og bliver den forhåbentligt ved med) og jeg tester stadig positivt indenfor 3 min på alle teste.

stregen er ikke helt svag men stadig lys i forhold til kontrolstregen (men kan sagtens ses) men har dog lagt mærke til de bliver meget mere farvede hvis de ligger lidt? men så længe jeg har fået den positive streg indenfor tid er det vel kun positivt? uh er så spændt kan slet ikke holde det ud. Er virkelig et ønskebarn og udover testen har jeg mange symptomer, kvalme, lidt mærkelig appetit, tisser meget, hovedpine og følelsen af murren/stik/jag/mens agtige smerter i underlivet.

men er så bange for havde en bio i dec der gik jeg 3 dage over forventet mens og testede positiv men der kom mens men man må jo tage det som det kommer. sys dog jeg tester mere positivt hurtigtigere denne her gang

Mine teststreger blev aldrig lige så tydelige som kontrolstregen, så tror bestemt du kan regne med at være gravid

Anmeld

14. marts 2013

--pige 87--

og nu er den lige blevet en del tydeligere efter lidt længere tid måske 15 min ca
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Tillykke du er gravid.. 

Ovitrellen kan være i kroppen i 14 dage,så den tid er du forbi nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.