Hej Piger.
Jeg skiver ano. da jeg ikke ønsker at min familie skal kendes på google.
- Jeg ved ikke om denne ligger det rigtige sted, men nu prøver jeg

Jeg skal nedkomme til april

jeg vil rigtig gerne vise min far og hans ("nye") dame min lille baby og self. også mit andet barn.

Jeg er enlig mor til snart to dejlige børn, og af mange grunde har jeg ikke penge til en bil, så her hjemme tager vi bus/tog

Men - jeg har til min baby en combi barnevogn med lift(blød), kan jeg nøjes med at tage liften med i toget sammen med alt andet?
- min far har ikke nogen stor bil og har derfor heller ikke plads til denne barnevogn, men har mulighed for at have baby i auto stol.
Han har selv børn, men ikke nogle der er så små, så jeg skal ud og finde en brugt autostol til baby, men kan baby måske nøjes med at kun bruge auto stolen til turen mellem Slagelse til Nyborg og ca. 10min. i bil væk fra Nyborg?? og op lige så snart vi kommer hjem, og ikke bruge den før vi skal retur?
så jeg ikke har så meget at bærer på..
- Jeg vil self. få hjælp af min dejlige bror, som skal med så jeg ikke står med det hele selv.

baby vil til den tid være mellem 3-4 uger gammel.
- da jeg heller ikke har prøvet at være på mini ferie med sådan en lille en før, er der så ikke nogle der ligger inde med en ide om hvad man skal have med af hvad??

- min far kan ikke komme og besøg mig, da min mor bor hos mig og min far ikke ønsker at se på min mor

- så jeg besøger min far