Tidlig scanning - hvorhenne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Jeg ville høre hvor Jer der har fået lavet tidlige scanninger er blevet scannet?
Jeg overvejer lidt om jeg skal betale mig fra det, men vil jo godt høre hvilke scanningsklinikker i Kbh området I anbefale mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

A.n.onym.

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg ville høre hvor Jer der har fået lavet tidlige scanninger er blevet scannet?
Jeg overvejer lidt om jeg skal betale mig fra det, men vil jo godt høre hvilke scanningsklinikker i Kbh området I anbefale mig?

Jeg var hos lille Kbh'er - de var smadder søde

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Hvad kostede det der og inkl. hvad?

Anmeld

10. marts 2013

L83

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Den i Hvidovre på gammel køgelandevej er god og de er super søde. Og så koster en drop In kun 200 kr

Anmeld

10. marts 2013

L83

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Den i Hvidovre på gammel køgelandevej er god og de er super søde. Og så koster en drop In kun 200 kr

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

L83 skriver:

Det lyder godt nok også billigt!! Er det jordemødre der scanner? Synes ik jeg ku finde en hjemmeside?

Anmeld

11. marts 2013

A.n.onym.

MommyK skriver:

En drop-in koster 300

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

En drop-in koster 300

Hvilket sted? Hvor ligger lille kbh'er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.