Søger.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. marts 2013

mth1987

Hej alle sammen

jeg søger et vægophængt puslebord et sted på Sjælland. Er der nogen der ligger inde med det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

LR85

Har desværre solgt mit for læææænge siden, men vi havde det fra Ikea til et par hundrede kroner. Det var virkelig godt. Solgte det kun fordi vi flyttede og fik mere plads

Anmeld

10. marts 2013

mth1987

LR85 skriver:

Har desværre solgt mit for læææænge siden, men vi havde det fra Ikea til et par hundrede kroner. Det var virkelig godt. Solgte det kun fordi vi flyttede og fik mere plads

Er bare ikk så vild med det fra IKEA

har også et kommode puslebord nu men ville godt ha et til væggen til den lille ny så vi ikk skal ind på datterens værelse og skifte 

Anmeld

10. marts 2013

LR85

mth1987 skriver:

Er bare ikk så vild med det fra IKEA

har også et kommode puslebord nu men ville godt ha et til væggen til den lille ny så vi ikk skal ind på datterens værelse og skifte 

Hvorfor så ikke købe sådan et puslehalløj i kan have på den lilles tremmeseng/vugge?

eller en puslepude et sted i stue/køkken, som man nemt kan lægge lidt væk?

Anmeld

10. marts 2013

mth1987

LR85 skriver:

Hvorfor så ikke købe sådan et puslehalløj i kan have på den lilles tremmeseng/vugge?

eller en puslepude et sted i stue/køkken, som man nemt kan lægge lidt væk?

Har det nok bare bedre med det hænger et permanent sted men synes også bare at 1700 er meget for et væg puslebord så stort er det jo heller ikk så håbede der var nogen der sku af med deres jo

Anmeld

10. marts 2013

LR85

mth1987 skriver:

Har det nok bare bedre med det hænger et permanent sted men synes også bare at 1700 er meget for et væg puslebord så stort er det jo heller ikk så håbede der var nogen der sku af med deres jo

Ja okay. 

prøv den blå avis

Anmeld

10. marts 2013

mth1987

LR85 skriver:

Ja okay. 

prøv den blå avis

Der har jeg kigget. Ellers tak for ideen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.