Nu er min søn godt nok så stor at han ikke får flaske om natten mere(han vågner heller ikke), han får dog stadig når han puttes, han er 17mdr..
Men han står også rigtig tidligt op 5-5.30 og det er sjældent han gider putte hos os om morgenen, for ja han er også bare FRISK, her til morgen var jeg dog heldig at han ville putte helt til kl. 7, men tror det skyldes en dårlig middagslur igår..
Åh det er så svært, jeg synes vi har prøvet så mange forskellige ting, uden nogen virkning, rykke sengetid, give mere mad der ligger tungere i maven inden sengetid, begrænse hans middagslur lidt hvis den har været for lang.. 
Så jeg har desværre ikke mange gode råd(måske jeg selv skal kigge lidt med her
), men måske det kan virke for jer at give hende et lidt mere solidt måltid inden sengetid(så kunne I måske få held af at sløjfe natteflaskerne og få en lidt mere sammenhængende søvn trods alt)
Og måske I kan slå hendes to lure sammen, ved måske at aktivere hende rigtig meget om formiddagen, så hun først sover ved 11-12 tiden?
Jeg forstår i hvert fald fuldt ud, hvordan det er at have et barn der står tidligt op!! 
Anmeld