Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den kan da nææææææsten ikke blive mere positiv hva!
Og glæd du dig bare over, at du ikke har symptomer endnu, og nyd det i fulde drag indtil de melder sig!
Christina91 skriver: Jeg er da gravid. Er jeg ikke? Ej er ikke rigtig i tvivl, men det er bare slet ikke til at forstå. Vi stoppede med p-piller for en måned siden så vi havde slet ikke regnet med at det ville gå så stærkt. Er totalt i chok stadigvæk, men også rigtig glad. Føler mig bare slet ikke gravid endnu. Håber da at det kommer, og at alt det andet kommer. Jeg må hellere ringe til lægen på mandag. Jeg har lavt stofskifte (som dog er velbehandlet), men må nok lige hellere få tjekket op på det hele. Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, bare et klap på skulderen tror jeg. Hov jeg er i øvrigt ny herinde, men har fuldt lidt med de sidste par måneder, og synes det er utrolig hyggeligt herinde. I er vel heller ikke i tvivl???
Jeg er da gravid. Er jeg ikke? Ej er ikke rigtig i tvivl, men det er bare slet ikke til at forstå. Vi stoppede med p-piller for en måned siden så vi havde slet ikke regnet med at det ville gå så stærkt. Er totalt i chok stadigvæk, men også rigtig glad. Føler mig bare slet ikke gravid endnu. Håber da at det kommer, og at alt det andet kommer. Jeg må hellere ringe til lægen på mandag. Jeg har lavt stofskifte (som dog er velbehandlet), men må nok lige hellere få tjekket op på det hele. Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, bare et klap på skulderen tror jeg.
Hov jeg er i øvrigt ny herinde, men har fuldt lidt med de sidste par måneder, og synes det er utrolig hyggeligt herinde.
I er vel heller ikke i tvivl???
Tillykke og velkommen til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128