Ved at gå i fødsel.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
12 svar
6 synes godt om
9. marts 2013

MissZet

Hej i skønne kvinder.

som overskriften siger er jeg vildt bange ligenu... 

Jeg er 26+4 idag og jeg fik i torsdags til 2. Graviditets undersøgelse konstateret blærebetændelse (som jeg ikke mærker til) ellers andet så fint ud. Jeg er derudover også 2. Gangs gravid og sidder ligenu og prøver at tænke tilbage på hvordan fødslen startede sidst (trods veerne self.) 

grunden er at jeg nu her til aften (har kun haft en rolig hyggedag herhjemme idag med sønnen og ikke lavet det vilde) har mega ondt i ryggen mere end normalt, kæmpe trykken i bækkenet, slemme mens agtige plukveer, en slem slem kvalme og havde meget meget lidt blod på papiret sidst jeg var på wc (plus blød livmoderhals hvor min fingerspids kunne komme ind( tjekkede for mere blod da jeg undrede mig over det)

undskyld detaljer men ville lige have det hele med så i kan svare bedst muligt. håber i kan berolige mig lidt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

StudPsyk

MissZet skriver:

Hej i skønne kvinder.

Jeg er 26+4 idag og jeg fik i torsdags til 2. Graviditets undersøgelse konstateret blærebetændelse (som jeg ikke mærker til) ellers andet så fint ud. Jeg er derudover også 2. Gangs gravid og sidder ligenu og prøver at tænke tilbage på hvordan fødslen startede sidst (trods veerne self.) 

grunden er at jeg nu her til aften (har kun haft en rolig hyggedag herhjemme idag med sønnen og ikke lavet det vilde) har mega ondt i ryggen mere end normalt, kæmpe trykken i bækkenet, slemme mens agtige plukveer, en slem slem kvalme og havde meget meget lidt blod på papiret sidst jeg var på wc (plus blød livmoderhals hvor min fingerspids kunne komme ind( tjekkede for mere blod da jeg undrede mig over det)

undskyld detaljer men ville lige have det hele med så i kan svare bedst muligt. håber i kan berolige mig lidt.  

Jeg ved ikke om du er ved at gå i fødsel, men når du er så kort henne, så synes jeg, at du skal ringe til FG OMGÅENDE og ikke vente på svar fra os - Vi er ikke proffer. Især når du lige har haft blærebetændelse, som godt kan skubbe til tingene. Håber det bare er falsk alarm, men ring nu - ikke om 2 minutter, men nu!

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

MissZet skriver:

Hej i skønne kvinder.

Fik du noget for blærebetændelsen

Anmeld

9. marts 2013

Faith

Synes virkelig du skal ringe til fødegangen og snakke med en jordemoder.

Pøj pøj

Anmeld

9. marts 2013

MissZet

Maja88 skriver:

Fik du noget for blærebetændelsen

Er igang med den pencilin kur nu (da jeg har blærebetændelsen nu) så håber det er det der spiller mig et pus

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

MissZet skriver:

Er igang med den pencilin kur nu (da jeg har blærebetændelsen nu) så håber det er det der spiller mig et pus

Men sys stadig du skal ringe til fg

Anmeld

9. marts 2013

StudPsyk

MissZet skriver:

har du ringet endnu??

Anmeld

9. marts 2013

MissZet

Jeg har ringet til vagtlægen og han mener ikke mine rygsmerter kontra resten af smerterne hænger sammen men da jeg er nervøs over det her så har han lavet en henvisning til sygehuset som så skal tjekke det... Hm frygter negative svar igen men nu må vi se tak for jeres hjælp alle sammen...

Anmeld

9. marts 2013

Maja88

MissZet skriver:

Jeg har ringet til vagtlægen og han mener ikke mine rygsmerter kontra resten af smerterne hænger sammen men da jeg er nervøs over det her så har han lavet en henvisning til sygehuset som så skal tjekke det... Hm frygter negative svar igen men nu må vi se tak for jeres hjælp alle sammen...

Altså skal du på sygehuset nu??? Eller så ring til fødegangen nu.. ikke vagtlægen

Anmeld

9. marts 2013

Laulund87

Jeg var ved at gå i fødsel i uge 28 pga svær blærebetændelse, måtte indlægges i 8 uger. Godt du bliver tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.