Janne T. skriver:
Synes du ikke det er som om, at det går mega langsomt her til sidst? Jeg synes tiden STRØG afsted i starten, men NU? Men det er nok også fordi jo længere man kommer hen, jo mere besværet bliver man, og jo mere vil man gerne have dem ud i verden... Altså når de er "færdigbagte" i hvert fald 
Skal du ikke også til JM igen? Og er din læge god til den slags? Min læge kan slet ikke vurdere sådan noget.. Jeg skal til JM igen den 18., hvor hun skal checke ekstra grundigt han vender rigtigt, da han vendte forkert det meste af graviditeten..
Nej, det er meget forskelligt, synes jeg. Den her graviditet har været fysisk hårdere.... Og nogle andre problemstillinger. Og til sidst med Rose gik jeg til mange check, fordi hun havde for hurtig hjertelyd (hun var dog helt ok). - Det er lidt en anden verden at der ikke "sker noget", men bare at skulle vente. Er også begyndt at have mange plukveer der gør ondt på ve-måden. Mens-murren. Så HÅBER jeg ikke går over tid denne gang 
Det er lidt forskelligt. Nogle tidspunkter syntes jeg tiden snegler sig af sted. og andre dage syntes jeg tiden flyver afsted og dagene æder hinanden

Men nu hvor jeg ikke arbejder, så bliver dagene hurtig lange

jeg må ud og se nogle veninder og pleje mig selv:phehe
Jo jeg skal til jordmor 21 marts. det hos lægen er bare noget rutine tjek da jeg døjer med meget vand i kroppen og tog 3 kilo på på 3-4 dage. også fandt hun hvide blodlegemer i urinen men det var heldigvis ikke noget. men hun vil gerne lige se mig inden 21 marts for at tjekke blodtryk og alt det..
men ellers så er hun en hat til alt der omhandler graviditeter og babyer

til 25 ugers tjek sagde hun ordret at baby virkede for lille og hun ikke kunne finde hjertelyd

. dog vidste jeg godt hun selvfølgelig var i live da jeg mærkede spark hele tiden. hun sendte mig ikke videre, men jeg tog selv til tryghedsscanning og hun var ligesom hun skulle være.

så lægen giver jeg ikke så meget for. lytter kun til jordmor stort set nu

årh hold da op. så mærker du da lidt forskel til det med at have en pige graviditet og en drengegraviditet. det krydser vi fingre for du ikke gør

Anmeld