Bryllup og under uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. marts 2013

Anonym trådstarter

vi har snakket om bryllup men tidligst til næste år da vi lige skal spare op men er der andre herinde der er blevet gift under uddannelse? Jeg tænker mere at hvis man nu ikke kan finde en læreplads efter endt uddannelse så kan man ikke få nogen uddannelse fordi man jo ikke kan få kontant hjælp så.. Kan man få noget hjælp at hente via a kassen hvis ikke man har en læreplads lige efter endt uddannelse? håber på nogen kloge hoveder herinde fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

vi har snakket om bryllup men tidligst til næste år da vi lige skal spare op men er der andre herinde der er blevet gift under uddannelse? Jeg tænker mere at hvis man nu ikke kan finde en læreplads efter endt uddannelse så kan man ikke få nogen uddannelse fordi man jo ikke kan få kontant hjælp så.. Kan man få noget hjælp at hente via a kassen hvis ikke man har en læreplads lige efter endt uddannelse? håber på nogen kloge hoveder herinde fra

mente at så kan man jo ikke få noget hjælp økonomisk.. man kan jo ikke få KH når man er gift og den anden arbejder. min kæreste tjener ca 28000 før skat. og det er jo ikke 100 % sikkert jeg lige står med en læreplads i hånden efter endt uddannelse kan man så få økonomisk støtte af a kassen indtil man finder en læreplads??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.