Kaufie...ang d. 27

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Loggidut

hvis du gerne vil med, men ikke kan p.g.a. kørsel kan du jo snildt køre med mig, var det noget?
Jeg aftalte med IVF at vi kørte hver for sig, fordi jeg så ville samle BM op, men AG var så sød at tilbyde at smutte forbi hende...så nu har jeg altså ledig plads!

så sig lige til hvis det er grunden til du ikke kan komme med.8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Tut

Hej Sloggi,

Nu kan se at i alle snakker om den 27...

Er det den 27/3???

Og hvor er det??? I Jyde-land igen?

Mette - der slet ikke kan danne et overblik over alt hvad der er skrevet mens jeg var på ferie.

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

denne gang er det hos bacon....den 27/3 klokken ca 10.00, 8D

og velkommen hjem, jeg kan godt forstå du finder det lidt svært...lååååååål...ikke for at pege fingre af nogen TYNEN....

nej flest kunne den 27 derfor blev det flyttet

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

og op igen!

Anmeld

17. marts 2008

Kaufie

Hej Loggi

Sødt af dig at tænke på mig - og det er da også delvis pga kørslen jeg ikke har valgt til. Men så er der også lige det med, at William skal starte i dagpleje om tirsdagen, så vil helst ikke lige ødelægge for meget i indkøringen. Tror sgi det er mere end nok for ham at skulle være sammen med 3 nye bebser og en dp i flere timer uden mor - så......

Ellers tak - jeg må prioritere sønnikes nye hverdag over min lyst til at se jer alle IRL.....

Mette

Anmeld

17. marts 2008

ivfmarie

Hvae... Loggi...
Skal vi så tage turen sammen? Hvis Ikke der skal andre med, så kan vi jo ligeså godt slå os sammen endnu engang?

Marie

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

jeps, det er billigst! så det gør vi da bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.