hvornår havde i sex igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

2721

dukke skriver:

Vildt nok det ikke gjord ondt, da jeg fik min den store gik der 3 mdr og det gjord ondt

Vi tog den med ro og var meget forsigtige. Lysten var der og vi var enig om at hvis jeg følte den mindste ubehag så stoppede vi. Så jeg var helt tryg og afslappede og tror det var med til at gøre at det ikke gjorde ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

dukke

Frk. Himmelblå skriver:

Åh ok, jamen, jeg har ikke prøvet at undgå syninger, så... 

Jeg tænker dog, at I skal huske kondomet. Pas på, du ikke får infektioner..  Og tag den med roooo...

Om jeg begriber, man kan have lyst til sex 10 dage efter en fødsel! 

Ja selvfølgelig skal vi bruge gummi ja jeg havde heller ikke troede at lysten allerede kom men når man er van til sex være dag så er det nok derfor

Anmeld

9. marts 2013

simone_jacobsen

dukke skriver:

Hej piger.

Hvornår havde i sex igen efter fødsel?

Jeg fødte for 10 dage siden og må indrømme at lysten er kommet tilbage, men jeg ved ikke om jeg tør jeg er stoppet med at bløde.

Jeg har sexet i dag - wuhuuu

Jeg blødte i 4-5 uger gik 7-10 dage uden at bløde, for derefter at få en uge med menstruation

Har været MEGA bekymret for det, for gik meget i stykker både ind- og udvendigt!!

Og alt min bekymring var helt uden grund

Anmeld

9. marts 2013

Koen.

Første gang 4 uger efter og anden gang 14 dage efter

Anmeld

9. marts 2013

Tulle28

Der gik 3 mdr. men jeg fik en 3. grads bristning... Så havde ikke den store lyst må jeg ærligt indrømme

Anmeld

9. marts 2013

Den lykkelige

jeg fik 2 sting og vi havde 14 dage efter..  men stille og roligt..

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Frk. Himmelblå skriver:

Åh ok, jamen, jeg har ikke prøvet at undgå syninger, så... 

Jeg tænker dog, at I skal huske kondomet. Pas på, du ikke får infektioner..  Og tag den med roooo...

Om jeg begriber, man kan have lyst til sex 10 dage efter en fødsel! 

Jeg kender ikke noget til det med sex efter en fødsel, men det er da fedt at TS har lyst allerede

Anmeld

19. marts 2013

dukke

Miss-86 skriver:

Jeg kender ikke noget til det med sex efter en fødsel, men det er da fedt at TS har lyst allerede

Hehe ja havde heller ikke regnet med det men vi fik det gjort og det gjord slet ikke ondt

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

dukke skriver:

Hehe ja havde heller ikke regnet med det men vi fik det gjort og det gjord slet ikke ondt

Ej, hvor skønt altså
Dejligt, Dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.