Fødsels forberedelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
2 synes godt om
9. marts 2013

Musse21

Er nu gået ind i uge 30 og fik derfor afvide af jordmoderen at det kunne være en ide at melde os til fødselsforberedelse..

Problemet er så bare at der i Viborg er fuldt booket op på det kommende hold så kan først komme med når jeg er i uge 35..

Men bliver det for sent..?? Eller er der nogen der kan anbefale noget andet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Maja88

Jeg var til fødselsforberedelse og guud en gang spild af tid.. altså. Jeg kunne godt have været foruden..

Men hvis du vil så kan du sagtens melde dig til det ivuge 35

Anmeld

9. marts 2013

Tulle28

Hvis du vil betale selv, så kan jeg på det varmeste anbefale smertefri fødsel... Helt fantastisk og du får nogle redskaber du virkelig kan bruge til noget. Smertefrifoedsel.dk og de har også en god facebook side.

Anmeld

9. marts 2013

Musse21

Maja88 skriver:

Jeg var til fødselsforberedelse og guud en gang spild af tid.. altså. Jeg kunne godt have været foruden..

Men hvis du vil så kan du sagtens melde dig til det ivuge 35

Okay det havde jeg ikke hørt før

Alle jeg kender har været så positiv over for det

Anmeld

9. marts 2013

Musse21

Tulle28 skriver:

Hvis du vil betale selv, så kan jeg på det varmeste anbefale smertefri fødsel... Helt fantastisk og du får nogle redskaber du virkelig kan bruge til noget. Smertefrifoedsel.dk og de har også en god facebook side.

Hvor meget koster det??

Er det, det som er i Århus? Syntes jeg har hørt om noget der hed det

Anmeld

9. marts 2013

Tulle28

Musse21 skriver:

Hvor meget koster det??

Er det, det som er i Århus? Syntes jeg har hørt om noget der hed det

Ja der er bl.a. i Århus Jeg gav ca. 2.200,- men det er seriøst ALLE pengene værd!

Anmeld

9. marts 2013

Musse21

Tulle28 skriver:

Ja der er bl.a. i Århus Jeg gav ca. 2.200,- men det er seriøst ALLE pengene værd!

Det må jeg lige prøve at vende med kæresten

Anmeld

9. marts 2013

AnthonsMor

Musse21 skriver:

Er nu gået ind i uge 30 og fik derfor afvide af jordmoderen at det kunne være en ide at melde os til fødselsforberedelse..

Problemet er så bare at der i Viborg er fuldt booket op på det kommende hold så kan først komme med når jeg er i uge 35..

Men bliver det for sent..?? Eller er der nogen der kan anbefale noget andet??

Jeg har lige afsluttet forløbet i Viborg.. Synes ikke rigtigt, at det var værd at bruge 2+ timer om ugen (det trak ALTID ud over de to timer der var afsat) på..

For det første kunne hverken min kæreste eller jeg lide hende som var vores undervisningsJM, også synes jeg bare det var spild af tid, for ALT hvad der blev sagt var noget man for det første kunne gætte sig til men også noget man neeeeeeeeeeeeemt kunne have været foruden at vide..

Men du kan sagtens starte op i uge 35, der er jo så bare "risiko" for, at du ikke får den sidste omgang med f.eks., hvis du nedkommer før tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.