32+3 og kææmpe billede spam fra fotoshoot..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

åh mange tak

Det er da også snart! (eller det syntes jeg ikke selv det var, før jeg ramte 36+, men for andre synes jeg 30+ er snart. Hehe )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

tarkoflen

Hvor er du bare fin

Skønne billeder og før vi får set os om, så sidder vi med en lille bebs i armene

Anmeld

12. marts 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

Det er da også snart! (eller det syntes jeg ikke selv det var, før jeg ramte 36+, men for andre synes jeg 30+ er snart. Hehe )

på den ene side har jeg det sådan 'shiiiit det lige om lidt' og på den anden side synes jeg stadig der er aaaaaaaaaaaaaaalt for lang tid til :p

men nu hjælper det heller ikke at M spytter en unge ud vel, så bliver man altså lidt utålmodig

Anmeld

12. marts 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Hvor er du bare fin

Skønne billeder og før vi får set os om, så sidder vi med en lille bebs i armene

taaak

åha hvor jeg bare glæder mig, det bilver så fantastisk!

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

på den ene side har jeg det sådan 'shiiiit det lige om lidt' og på den anden side synes jeg stadig der er aaaaaaaaaaaaaaalt for lang tid til :p

men nu hjælper det heller ikke at M spytter en unge ud vel, så bliver man altså lidt utålmodig

Kender følelsen

Jamen helt ærlig! Jeg har termin 2 dage efter hende, så hvis alt skulle være fair, skulle jeg jo sådan set føde snart. Ikke meningen at vores børn skulle være en måned fra hinanden i alder

Anmeld

12. marts 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

Kender følelsen

Jamen helt ærlig! Jeg har termin 2 dage efter hende, så hvis alt skulle være fair, skulle jeg jo sådan set føde snart. Ikke meningen at vores børn skulle være en måned fra hinanden i alder

haha ja det tarveligt hun lige springer over i køen - hun burde lære noget køkultur

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

Jeg synes de er fine

Nu er der heller ikke længe til..

Anmeld

21. marts 2013

FrkZier

Miss-86 skriver:

Jeg synes de er fine

Nu er der heller ikke længe til..

mange tak

nej, 41 dage til termin - men hvem tæller

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

FrkZier skriver:

mange tak

nej, 41 dage til termin - men hvem tæller

Haha, ja, hvem tæller ?

Anmeld

21. marts 2013

VNB

FrkZier skriver:

så er der billeder - og i MASSEVIS

vi har sparet pengene og lavet hjemmestudie, man kan godt se det hjemme brygget men er nu fint tilfreds alligvel

neeeeej hvor er de gode!!! 

jeg er især vild med det sidste! du er rigtig smuk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.