kontanthjælp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
11 svar
1 synes godt om
9. marts 2013

Anonym trådstarter

hej alle sammen er der nogen der ved om faderen får flere penge når jeg har født , eller vil haan bare få det samme, han kommer desværre ikk i arbejde sådan lige , da han har en sygdom i ryggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

C-Dog

Anonym skriver:

hej alle sammen er der nogen der ved om faderen får flere penge når jeg har født , eller vil haan bare få det samme, han kommer desværre ikk i arbejde sådan lige , da han har en sygdom i ryggen

Hvis han bor sammen med barnet får han forsøger kh. :-)

Anmeld

9. marts 2013

Gittemor09

CC23 skriver:

gør han også selvom han ikke bor sammen med barnet

Anmeld

9. marts 2013

Anonym trådstarter

CC23 skriver:

vi bor sammen nu , så regner bestemt med vi stadig gør når jeg har født men vi sad bare lige og snakkede om det og vidste det enlig ikke om han gjorde , ved du hva den er på ?

Anmeld

9. marts 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

okay

Anmeld

9. marts 2013

C-Dog

Gittemor09 skriver:

E

Er det rigtigt? Ved du om det er en ny regl så? Min kammerat må nemlig ikke få forsøger kh efter at moren flyttede med deres fælles datter. Og de har ellers ffm og han har hende hver weekend.

Anmeld

9. marts 2013

Gittemor09

CC23 skriver:

Er det rigtigt? Ved du om det er en ny regl så? Min kammerat må nemlig ikke få forsøger kh efter at moren flyttede med deres fælles datter. Og de har ellers ffm og han har hende hver weekend.

altså al den tid jeg har haft min datter har hendes far fået som forsørger... hun er 3½, og han flyttede da hun var 3 mdr.

ved ikke præcist hvad han får, men der er jo kun en forsørger sats... så mon ikke det ligger på 13.???

Anmeld

9. marts 2013

Mullepilige

han for 9000 det for min  kæreste når jeg født så skal han bare ring sige je har født

Anmeld

9. marts 2013

Anonym trådstarter

eriksen skriver:

han for 9000 det for min  kæreste når jeg født så skal han bare ring sige je har født

okay også bliver der trukket skat ikk

Anmeld

9. marts 2013

Mullepilige

det erdet han for når de har taget skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.