Problemer med at sove!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Isabels-mor

Hej..
Jeg er gravid med vores første barn og er i uge 31 nu
De sidste par uger har jeg haft problemer med at sove. Jeg går i seng når jeg er træt og falder da også i søvn med det sammen men så når min kærste tager på arbejde kl 4 er jeg lysvågen og har prolemer med at sov igen. Er jeg den eneste der har det sådan? Jeg har også haft ondt i siderne når jeg vågner, men lidt at sove i andre stillinger da maven er i vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Mathilde

Hej

Sådan havde jeg det også i en periode. Jeg vågnede vildt tidligt og kunne ikke falde i søvn igen... Nu kan jeg godt sove længe, men jeg sover meget uroligt, da jeg er generet af mavesyre, smerter i bækkenet og i hofterne...
Jeg har læst at kroppen godt kan finde på at forberede sig på mindre søvn i slutningen af graviditeten, så måske er det det du oplever.

Håber det bliver bedre, da det jo er bedst at slappe af og få sin søvn

Knus Mathilde 36+6

Anmeld

24. juni 2009

Lone Jakobsen

jeg har også kæmpet med det meget i perioder.
først var det fordi næsen stoppede til, så var det maven der var lidt i vejen....kramper i benene...og nu er det mavesyren der driller.
men ja...har også hørt den med at det er naturens måde at forberede en på søvnløse nætter.
meget naturligt måske.....men ville da hellere nyde de sidste uger hvor man ku sove igennem.

Anmeld

24. juni 2009

Isabels-mor

jeg har heldigvis ikke haft problemer med mavesyre, men næsen har været stoppet så min kærste havde det med at vække mig fordi jeg snorkede
Tror i har ret i at det er naturens måde at forberede en på søvnløse nætter og vågne let..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.