hvad skriver man i indbydelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

Kris89

channie-g skriver:

velbekomme... vi båd på kaffe og småkager for der var ikke så langt imellem vi var færdig i kirken og vi skulle spise :-)

håber også lidt vi kan nøjes med... godt nok er kirke kl. 14 og så spisning kl. 18.

men det må folk kunne klare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

channie-g

Kris89 skriver:

håber også lidt vi kan nøjes med... godt nok er kirke kl. 14 og så spisning kl. 18.

men det må folk kunne klare

kan de også de spiser vel frokost inden de kommer i kirken og hvis de så får lidt småkager ved ankomsten så skal det nok gå, måske lidt frisk frugt også

Anmeld

9. marts 2013

AnthonsMor

Kris89 skriver:

tror også bare det ender med et lagen til mig

Jeg synes simpelthen at en gravid brud er noget af det flotteste i verden! Så stråler man af kærlighed til ens mand og til den baby der ligger på lur.. Åh det er så smukt!

Anmeld

9. marts 2013

Kris89

Martsbaby skriver:

hagavhavehavdeåsatpausesatset

Jeg synes simpelthen at en gravid brud er noget af det flotteste i verden! Så stråler man af kærlighed til ens mand og til den baby der ligger på lur.. Åh det er så smukt!

Må nok indrømme jeg havde satset på at have født inden brylluppet, men at vente over et år før vi kunne gå i behandling ville jeg ikke bare vi får en lille. Ih hvor jeg glæder mig

Anmeld

9. marts 2013

AnthonsMor

Kris89 skriver:

Må nok indrømme jeg havde satset på at have født inden brylluppet, men at vente over et år før vi kunne gå i behandling ville jeg ikke bare vi får en lille. Ih hvor jeg glæder mig

Det forstår jeg godt - det er også lang tid at vente!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.