Søger natbukser med fødder i 74/80!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
966 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2013

BabyHL

Hej piger. 

Håber en derude kan hjælpe jeg søger natbukser med fødder i str 74/80.. Vi har hele tiden brugt dem fra H&M, men de fås kun til og med str 68 :-( . Er der nogen der ved hvor jeg kan få dem henne i større størrelser? 

På forhånd tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Lene Unik

Hvis ikke det lykkes at finde det, så vil jeg gerne se om jeg kan sy det. Jeg har bukser med fødder i str. 44 og almindelig bukser i de større størrelser, og vil forsøge mig med at lave nogle med fødder.

Her er bukserne med fødder, det her par er syet i ribstof, men jeg har også jersey stof som det på billede 2:

LT-design præmatur bukser med fødder stribet grøn og blå LT-design præmatur bukser flyver

Anmeld

24. marts 2013

ano14316

Hej piger. 

Håber en derude kan hjælpe jeg søger natbukser med fødder i str 74/80.. Vi har hele tiden brugt dem fra H&M, men de fås kun til og med str 68 :-( . Er der nogen der ved hvor jeg kan få dem henne i større størrelser? 

Jeg har købt natdragter med fødder for nylig i h&m i str.  86

undskyld jeg læste dragte i stedet for bukser

Anmeld

24. marts 2013

Pigent

BabyHL skriver:

Hej piger. 

Jeg har fundet nogen bukser med fødder som kan bruges som natbukser 

http://www.cuteelephant.dk/bukser/kapbula-bukser-med-fodder-og-stribemonster.html

http://www.hustandclaire.dk/varekatalog?category=leggings&section=hustbaby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.