Min mand har forladt mig. (lang) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Chevro

Anonym skriver:

Nu får i hele historien fra begyndelsen, imens jeg sidder og græder 

Sagen er den at jeg er dansker og min kæreste er muslim, vi har en dejlig lille baby dreng sammen. Muslimer bliver jo omskåret og inden jeg blev gravid sagde jeg at vores lille dreng også skulle det. Da jeg  blev gravid, fik jeg et moderinstinkt op i mig, der bare ikke kunne få mig selv til det, så det fortalte jeg min kæreste, i starten var han sur, men vi aftale 0 svinekød ingen omskæring, det synes vi begge to var en fin løsning. Nu er vores dreng 2 år og her til aften, siger min kæreste at han vil have vores søn skal omskæres, jeg fortæller ham at vi har aftalt noget andet, men da han mener at jeg brød, vores aftale den gang, kan han også nu. Han siger at han vil skilles fra mig, hvis ikke jeg går med til det. Jeg var virkelig i chok, da vi elsker hinanden meget højt. Men tænk, at vælge en omskæring frem for sin kone og barn, så vil han hellere bo alene. Han blev ved og ved og ved og prøvede egentlig at ignore ham lidt og fortalte ham, at det ikke ville ske. Til sidst blev jeg så gal at jeg bare hamrede løs på hans brystkasse (af raseri og ked af det over at han vil forlade os) derefter sagde jeg at han skulle skride og pakke sine ting, det gjorde han så. Nu sidder jeg så her, med en lille dreng der sover og er så forfærdelig ked af det. Han mener at jeg ikke respekterer ham, fordi jeg ikke vil lade vores søn omskære, men jeg mener det omvendte, det gør ondt i mit hjerte. Planen var at vores søn selv skulle bestemme når han bliver gammel nok. Hvad havde i gjort? Det blev godt nok langt, men havde så meget brug for at komme ud med det!!

Jeg har helt sikkert gjort og været nøjagtig som du! Hvilket ikke er forkert - du vil din søn det bedste, og lader ham vælge som ældre.

Du og din søn vil selvfølgelig få det dejligt sammen (-:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

JustMe

LilleNyPåVej skriver:

Jeg ved det, men hun har selv valgt at gifte sig med en troende mand og hun havde jo selv sagt ok til omskæring og ingen svinekød - så forstår slet ikke hun at hun hidser sig sådan op. Hun må jo have syntes det var okay på et eller andet tidspunkt og nu er det bare forkasteligt? Lidt dobbeltmoralskt i mine øjne 

Ja der er måske ingen grund, men nu er det ikke en arm vi snakker om, det er et stykke hud der overhovedet ikke kommer til at ændre ham som person. Har som sagt selv en kæreste der er omskåret og kan virkelig ikke se problemet i det og min kæreste har kun set fordele i det selv.

MEN, det er jo MIN holdning og hun spurgte om vores holdninger til hendes dilemma 

I min verden er hun bare kommet til fornuft.

Men ja, der er jo lige så mange holdninger, som der er mennesker, og min holdning er, at det trods alt stadig er deres drengs krop...ikke deres.

Anmeld

11. marts 2013

22

LilleNyPåVej skriver:

Nej ikke en bedre elsker (men det blev der vel ikke sagt noget om), men han mærker det anerledes og det føles dejligere for ham og hygiejnen er meget bedre 

Jeg må indrømme, at den kliché med at mænd der er omskåret, er mere renlige, den giver jeg ikke meget for. 

Hvis man som forældre ikke kan finde ud af at lære sit barn at vaske sig, og holde sin krop ren, så har man vist et problem.

Anmeld

12. marts 2013

baby012

havde gjort præcis ligesom dig ! 

ingen skulle lave et sådan indgreb/overgreb på min søn !

Lad da drengen selv bestemme over SIN krop.. De der fordele der er ved omskærring, dem giver jeg nu ikke meget for.. 

Det er renere - nope, ikke hvis man lære sine børn at vaske sig

Bredere elskere - nope, mit dårligste knald er faktisk omskåret 

det gør mindre ondt, jo mindre de er - nope, men de glemmer det hurtigere 

der er jo en risiko ved ALLE indgreb.. Også dette.. mænd er jo nok født med den af en grund... Hvorfor pille ved naturen på den måde ? 

Håber du står ved din beslutning om selv at lade drengen vælge det så stort af dig at kæmpe for dit barn på den måde .. 

Anmeld

12. marts 2013

Miin'Baby'Mus

22 skriver:

Jeg må indrømme, at den kliché med at mænd der er omskåret, er mere renlige, den giver jeg ikke meget for. 

Hvis man som forældre ikke kan finde ud af at lære sit barn at vaske sig, og holde sin krop ren, så har man vist et problem.

Må igen være uenig, hovedet får nemlig luft hele dagen og der gemmer sig derfor, i løbet af dagen, intet nedenunder forhuden - så kan man være så renlig som overhovedet muligt. Mænd sveder også dernede og det gemmer sig under forhuden, skal de vaske sig 100 gange i løbet af dagen? 

Anmeld

12. marts 2013

Miin'Baby'Mus

JustMe skriver:

I min verden er hun bare kommet til fornuft.

Men ja, der er jo lige så mange holdninger, som der er mennesker, og min holdning er, at det trods alt stadig er deres drengs krop...ikke deres.

Sjovt nok har hun så lige slynget ud at hun har skiftet mening og manden må igen vælge imellem omskæring og svinekød.. Hm, ja?

Anmeld

12. marts 2013

22

LilleNyPåVej skriver:

Må igen være uenig, hovedet får nemlig luft hele dagen og der gemmer sig derfor, i løbet af dagen, intet nedenunder forhuden - så kan man være så renlig som overhovedet muligt. Mænd sveder også dernede og det gemmer sig under forhuden, skal de vaske sig 100 gange i løbet af dagen? 

Men går du helt ærligt og tjekker op på din mand, om han eks. sveder en smule under armene i løbet af dagen? Og hvis han gør det, er det så ikke i orden, da det er en naturlig reaktion?? 

Så længe det er noget der bliver vasket og holdt rent i samme forstand som resten af kroppen, så holder det argument ikke i mine øjne. Men det er jo helt i orden at have hver sin opfattelse 

Anmeld

12. marts 2013

Miin'Baby'Mus

22 skriver:

Men går du helt ærligt og tjekker op på din mand, om han eks. sveder en smule under armene i løbet af dagen? Og hvis han gør det, er det så ikke i orden, da det er en naturlig reaktion?? 

Så længe det er noget der bliver vasket og holdt rent i samme forstand som resten af kroppen, så holder det argument ikke i mine øjne. Men det er jo helt i orden at have hver sin opfattelse 

Nej nej, men du sagde jo at man ikke var mere ren og det er man jo  En anden sag er så om man burde omskærer eller ej 

Anmeld

12. marts 2013

22

LilleNyPåVej skriver:

Nej nej, men du sagde jo at man ikke var mere ren og det er man jo  En anden sag er så om man burde omskærer eller ej 

Ej, du må altså undskylde, men jeg er slet ikke enig. Det er ikke fordi at jeg "går efter" dig, det håber jeg at du ved. Mener tværtimod, at penishovedet er helt udsat og eksponeret for alt hvad det kommer i kontakt med på den måde. Nå, nok om det.

Og ja, mht. omskæring, så mener jeg at det er noget man skal være enige om. Hvis begge parter er enige, så er den jo ikke længere, men det er så ærgerligt, hvis der er en part der ender med at føle, at hans eller hendes grænser bliver overskredet, på den ene eller den anden måde. Og her lyder det desværre til, at begge parter føler de ikke bliver hørt.

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Sjovt nok har hun så lige slynget ud at hun har skiftet mening og manden må igen vælge imellem omskæring og svinekød.. Hm, ja?

Nej jeg har sku da ej. Helt ærligt, så stop dog dig selv. Det var for at stille det firkantet op!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.