Hvad skal jeg give i navngivningsfest...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Dictes mor

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal give min niece i gave til hendes navngivningsfest. Jeg har tænkt på at købe en rigtig fin udgave af Vinden i Piletræerne til hende eller skal jeg købe sådan en rigtig fin Brio Lær at gå vogn. Begge dele er jo fine, så jeg er lidt i tvivl. Jeg tænker, at hun sikkert får rigtig mange bøger i gave, og derfor kunne det være sjovt at give hende brio-vognen, men på den anden side så kan hun jo have bogen resten af livet, hvis det skal være...

Jeg ved det ikke helt, hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Leneur

Hvad med hendes stjernetegn i halskæde. Det er da noget hun kan gå med og gemme hele livet. Evt. give en ny kæde til hendes konfirmation.

Anmeld

22. juni 2009

Bondepigen

Af de to ting, synes jeg helt klart bogen, af samme grund som du nævner...

Anmeld

22. juni 2009

Karo

Bogen lyder som en rigtig god ting, men en gå vogn er bestemt også en dejlig ting.

Da Marcus blev døbt fik vi to ting som jeg er rigtig glad for. Det ene er et sølvflag med hans navn samt fødselsdato indgraveret og det andet er en "sølv" kop med hank også med navn også med navn og fødselsdag indgraveret.

Anmeld

24. juni 2009

oo

jeg gav Carla en rød hoppehest i navngivningsgave. egentlig ville jeg have givet hende et rigtig fint kalejdoskop, men jeg kunne kun finde dem på en amerikansk hjemmeside, såe...

Anmeld

24. juni 2009

Lilac

Jeg synes bogen er en super idé... Det vil være noget hun vil have glæde af resten af livet, og måske give videre til hendes egen børn... Ellers så smykke, eller bestik med indgraveret navn og dato - det er jo altid gode gaver... Håber du finder det helt rigtige

Anmeld

24. juni 2009

Klumpe-dumpe

Jeg synes denne bog er helt fantastisk:

https://relay.ditonlinebetalingssystem.dk/relay/relay.cgi/sjovbog.dk/xp/boerneboeger.php?bid=

Og har ønsket mig den til Malucca til hendes barnedåb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.