Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Akmese skriver: Stort tillykke med hende, hvor er hun bare skøn !
Stort tillykke med hende, hvor er hun bare skøn !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En lille lækker cutiepie Tillykke med hende
monica
dukke skriver: Hej piger. Nå nu det godt 8 dage siden prinsessen kom til verden. Jeg blev sat igang onsdag den 27/2 kl 8:15 om morgenen men en pille jeg skulle sluge og blev undersøgt var åben 2 cm og blev sendt hjem og skulle komme igen torsdag 28/2 kl 9:15 hvor jeg stadig kun var 2 cm åben jeg fik en pille mere og skulle komme igen kl 15 hvor jeg blev undersøgt igen og JM tog mit vand kl 18:00.Kom over på fødegangen mellem kl 19-20. Kl 20:45 var jeg åben 6 cm kl 22:25 fik jeg presseveer og 22:35 kom prinsessen til verden. Jeg fødte uden nogle former for bedøvelse og gik ikke i stykker2852 gram og 49 lang Vi ligger på hospitalet endnu da hun har ligget med sonde siden i mandags da hun ikke har kunne sutte og var kommet helt ned på 2585 gram,men har fået den fjernet i dag og er kommet op på 2670 gramvi ved ikke hvornår vi kommer hjem.Men ellers er lille Jessica sund og rask og hendes storebror har set hebde i dag
Hej piger. Nå nu det godt 8 dage siden prinsessen kom til verden. Jeg blev sat igang onsdag den 27/2 kl 8:15 om morgenen men en pille jeg skulle sluge og blev undersøgt var åben 2 cm og blev sendt hjem og skulle komme igen torsdag 28/2 kl 9:15 hvor jeg stadig kun var 2 cm åben jeg fik en pille mere og skulle komme igen kl 15 hvor jeg blev undersøgt igen og JM tog mit vand kl 18:00.Kom over på fødegangen mellem kl 19-20. Kl 20:45 var jeg åben 6 cm kl 22:25 fik jeg presseveer og 22:35 kom prinsessen til verden. Jeg fødte uden nogle former for bedøvelse og gik ikke i stykker2852 gram og 49 lang Vi ligger på hospitalet endnu da hun har ligget med sonde siden i mandags da hun ikke har kunne sutte og var kommet helt ned på 2585 gram,men har fået den fjernet i dag og er kommet op på 2670 gramvi ved ikke hvornår vi kommer hjem.Men ellers er lille Jessica sund og rask og hendes storebror har set hebde i dag
Stort tillykke med hende Hvor ser hun sød og dejlig ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128