Sidste dag som ryger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Jan9e D

Ja som overskriften siger er dagen i dag min sidste dag som ryger, og forhåbenligt kan jeg holde det denne gang. Har jo været stoppet 2 gange før, 1 gang holdt jeg 3 år, røg så i 9 mdr, 2 gang holdt jeg i 5 år. Og nu har jeg atter røget i 9 mdr, og det er tid til at stoppe igen, inden jeg skal ind og opereres.

Jeg er sikker på at jeg nok skal holde den denne gang oh håber da bare at det kommer til at gå rimeligt smertefrit og afgiftningsprosessen går hurtigt.

8D Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

SaNiNa

uuha du får min støtte... du skal bare sige til... min kæreste stoppede i august sidste år, (jeg sagde at nu skulle have stoppe) jeg røg kun til fest da vi mødtes men lige pludselig var hverdag blevet fedt... min far har røget det meste af mit barne liv men fik så en blod prop i lungen for 12-14 år side og holde så op medat ryge, men da min morfar døde 22 december 2002 ja så begynde han at ryge igen (min far og morfar var meget knyttet til hinanden) efer følgende har min far så være meget syg og lægen fra råder ham at stoppe med at ryge lige nu... jeg ville rigtig gerne have han holde op med at ryg da jeg ikke ville kunne klare ikke at have ham... syntes virkelig det er flot du vil stoppe har hørt det er en tung last at aflægge sig... (er ikke rygerselv) men pøj pøj her fra... Sanne ":'("

Anmeld

17. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Jannie..

Alt held og lykke her fra..
Jeg stoppede selv med at ryge da jeg fandt ud af at jeg var gravid.. men begyndte igen da jeg havde født lille Mikkel meget for tidligt - det hjalp på nerverne... (dårlige undskyldninger er der nok af...:$)
Alt held og lykke, håber du kan holde det denne gang..

Knus fra Camilla.

Anmeld

17. marts 2008

Pia.

HELD OG LYKKE.....

Håber det lykkes for dig, når det nu er det du ønsker...

(H) - kram fra Pia.

Anmeld

17. marts 2008

Cille79

HELD OG LYKKE HERFRA.

Godt gået med den beslutniing håber jeg selv blir sej nok til at stoppe en dag. :D

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Held og lykke...
knus...

Anmeld

17. marts 2008

Tullebobs

Pøj pøj med det... Skriv endelig, hvis du har en krise, så vi kan give dig moralsk opbakning og støtte til at fortsætte som ikke-ryger;)

Kh Trine som har været (helt og aldeles) røgfri i fire år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.