Der var Intet at se til scanning :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Mamalou

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Kløver

Kæmpe kram

Da jeg blev scannet var jeg ca 6 uger fik fastsat termin og til nf blev jeg sat næsten 4 uger tilbage så måske din lille blyb bare vokser langsomt, inden da havde jeg ved forventet mens førs positiv derefter negativ test, for at være positiv igen 14 dage efter, og der sagde den 6 uger. Det var noget værre rod der ikke gav mening, men har i dag en skøn datter
Håber på hjerteblink og lille spire om en uge

Anmeld

8. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

8. marts 2013

Monski

Miss Kat skriver:

Åh nej. Jeg har faktisk prøvet det samme, hvor vi fik at vide, den helt med sikkerhed var gået til, fordi ellers skulle jeg være meget kortere henne end antaget, og det troede de ikke på. Dog fik vi taget blodprøver for at få tjekket at hCG faldt som det skulle... det gjorde det dog ikke, det steg! Vi kom til en ny scanning knap en uge senere, hvor der i mellemtiden var kommet hjerteblink! Vi mistede den dog alligevel en måneds tid efter den scanning, men det er jo ikke relevant for min historie til dig. Der ér håb. Det er sikkert meget lille og et spinkelt håb, men hvis du kan bruge det til noget som helst, så gør det. Jeg krydser i hvert fald alt for jer. 

Tak for dit svar, det hjælper virkelig at hører at der kan være håb synes godt nok det er svært ligenu. Og så var hun bare en møg ubehagelig hende der scannede mig

Anmeld

8. marts 2013

Monski

Maja84 skriver:

Kæmpe kram

Da jeg blev scannet var jeg ca 6 uger fik fastsat termin og til nf blev jeg sat næsten 4 uger tilbage så måske din lille blyb bare vokser langsomt, inden da havde jeg ved forventet mens førs positiv derefter negativ test, for at være positiv igen 14 dage efter, og der sagde den 6 uger. Det var noget værre rod der ikke gav mening, men har i dag en skøn datter
Håber på hjerteblink og lille spire om en uge

Tak for dit svar åh jeg håber så meget

Anmeld

8. marts 2013

Monski

Mor_til_2_unger skriver:

Øv sikke en oplevelse. 

Du er helt sikker på du ikke kan have haft ÆL på et andet tidspunkt?

For når i kun kunne se en GS,så er du jo max 6 uger henne.

Jeg krydser så meget finger for,du bare har en langsom starter,eller bare ikke er så langt henne. 

Måske men jeg tvivler for jeg testede positivt 6 dage efter "forventet" ÆL så hvis den skulle være kommer senere kunne jeg jo umuligt teste positiv der mine blødninger har også taget til, godt nok er det stadig ikke meget men der kommer mere og mere

Anmeld

8. marts 2013

lau85

Kender godt følelsen - og én uge følelse lang, når man venter

Derfor får du lige et stort

Anmeld

8. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Monski skriver:

Var til scanning i dag og er 7+0 men på scanningen var det intet at se
Hun kunne måle "selve graviditeten" til 11,6 mm men man kunne ikke se andet så hun mente at jeg var igang med abortere eller at jeg ikke var så langt henne.. Jeg skal scannes igen om en uge.
Jeg gik egentlig derfra med en okay følelse og tænkte at nu skulle vi ikke tage sorgene på forskud. Men jo mere jeg tænker over det, jo mere ved jeg godt at det er galt.
Jeg testede allerede positiv 2+5 så jeg kan jo nærmest umuligt være mindre end 7+0
Og nu skal vi vente en hel uge med at finde ud af det

Anmeld

8. marts 2013

Blirnokaldrigfru

Monski skriver:

Var til scanning i dag og er 7+0 men på scanningen var det intet at se
Hun kunne måle "selve graviditeten" til 11,6 mm men man kunne ikke se andet så hun mente at jeg var igang med abortere eller at jeg ikke var så langt henne.. Jeg skal scannes igen om en uge.
Jeg gik egentlig derfra med en okay følelse og tænkte at nu skulle vi ikke tage sorgene på forskud. Men jo mere jeg tænker over det, jo mere ved jeg godt at det er galt.
Jeg testede allerede positiv 2+5 så jeg kan jo nærmest umuligt være mindre end 7+0
Og nu skal vi vente en hel uge med at finde ud af det

Først:
Næst: jeg oplevede det samme, og det endte desværre i abort :/ jeg var til utallige blodprøvemålinger og scanninger, og endte med at få medicinsk abort, fremfor at skulle vente på kroppen selv gjorde det.. Jeg håber dog at du får en positiv scanning når du skal det, det kan jo ske du ikke er langt nok henne til at se noget hvis det ender med abort, så husk at mange blir meget hurtigt gravid igen efter abort..

Anmeld

8. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.