Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Kat skriver: Åh nej. Jeg har faktisk prøvet det samme, hvor vi fik at vide, den helt med sikkerhed var gået til, fordi ellers skulle jeg være meget kortere henne end antaget, og det troede de ikke på. Dog fik vi taget blodprøver for at få tjekket at hCG faldt som det skulle... det gjorde det dog ikke, det steg! Vi kom til en ny scanning knap en uge senere, hvor der i mellemtiden var kommet hjerteblink! Vi mistede den dog alligevel en måneds tid efter den scanning, men det er jo ikke relevant for min historie til dig. Der ér håb. Det er sikkert meget lille og et spinkelt håb, men hvis du kan bruge det til noget som helst, så gør det. Jeg krydser i hvert fald alt for jer.
Åh nej. Jeg har faktisk prøvet det samme, hvor vi fik at vide, den helt med sikkerhed var gået til, fordi ellers skulle jeg være meget kortere henne end antaget, og det troede de ikke på. Dog fik vi taget blodprøver for at få tjekket at hCG faldt som det skulle... det gjorde det dog ikke, det steg! Vi kom til en ny scanning knap en uge senere, hvor der i mellemtiden var kommet hjerteblink! Vi mistede den dog alligevel en måneds tid efter den scanning, men det er jo ikke relevant for min historie til dig. Der ér håb. Det er sikkert meget lille og et spinkelt håb, men hvis du kan bruge det til noget som helst, så gør det. Jeg krydser i hvert fald alt for jer.
Maja84 skriver: Kæmpe kramDa jeg blev scannet var jeg ca 6 uger fik fastsat termin og til nf blev jeg sat næsten 4 uger tilbage så måske din lille blyb bare vokser langsomt, inden da havde jeg ved forventet mens førs positiv derefter negativ test, for at være positiv igen 14 dage efter, og der sagde den 6 uger. Det var noget værre rod der ikke gav mening, men har i dag en skøn datter Håber på hjerteblink og lille spire om en uge
Kæmpe kramDa jeg blev scannet var jeg ca 6 uger fik fastsat termin og til nf blev jeg sat næsten 4 uger tilbage så måske din lille blyb bare vokser langsomt, inden da havde jeg ved forventet mens førs positiv derefter negativ test, for at være positiv igen 14 dage efter, og der sagde den 6 uger. Det var noget værre rod der ikke gav mening, men har i dag en skøn datter Håber på hjerteblink og lille spire om en uge
Mor_til_2_unger skriver: Øv sikke en oplevelse. Du er helt sikker på du ikke kan have haft ÆL på et andet tidspunkt? For når i kun kunne se en GS,så er du jo max 6 uger henne. Jeg krydser så meget finger for,du bare har en langsom starter,eller bare ikke er så langt henne.
Øv sikke en oplevelse.
Du er helt sikker på du ikke kan have haft ÆL på et andet tidspunkt?
For når i kun kunne se en GS,så er du jo max 6 uger henne.
Jeg krydser så meget finger for,du bare har en langsom starter,eller bare ikke er så langt henne.
Kender godt følelsen - og én uge følelse lang, når man venter
Derfor får du lige et stort
Monski skriver: Var til scanning i dag og er 7+0 men på scanningen var det intet at se Hun kunne måle "selve graviditeten" til 11,6 mm men man kunne ikke se andet så hun mente at jeg var igang med abortere eller at jeg ikke var så langt henne.. Jeg skal scannes igen om en uge. Jeg gik egentlig derfra med en okay følelse og tænkte at nu skulle vi ikke tage sorgene på forskud. Men jo mere jeg tænker over det, jo mere ved jeg godt at det er galt. Jeg testede allerede positiv 2+5 så jeg kan jo nærmest umuligt være mindre end 7+0 Og nu skal vi vente en hel uge med at finde ud af det
Var til scanning i dag og er 7+0 men på scanningen var det intet at se Hun kunne måle "selve graviditeten" til 11,6 mm men man kunne ikke se andet så hun mente at jeg var igang med abortere eller at jeg ikke var så langt henne.. Jeg skal scannes igen om en uge. Jeg gik egentlig derfra med en okay følelse og tænkte at nu skulle vi ikke tage sorgene på forskud. Men jo mere jeg tænker over det, jo mere ved jeg godt at det er galt. Jeg testede allerede positiv 2+5 så jeg kan jo nærmest umuligt være mindre end 7+0 Og nu skal vi vente en hel uge med at finde ud af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128