Update på MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
19 svar
8 synes godt om
8. marts 2013

banana3

Alt i alt gik det rigtig godt, det er en sund og rask lille dreng. Det eneste er at de kun kunne finde 2 kar i navlesnoren, hvor der skulle have været 3. Det kunne give en lille risiko for hjertefejl, men der var en læge nede og kigge også, og det var meget meget fint - der er intet!

Vi er blevet tilbudt 2 ekstra scanninger, for st se om han tager på i vægt som han skal. (han kan kun komme af med dine affaldsstoffer af et kar istedet for 2) Er der andre herinde der har prøvet det? og hvordan gik det for jer? Jeg har en MEGET livlig lille dreng i maven, som bestemt ikke gider ligge stille når han skal Helt fantastisk at se ham igen.. Dejlige lille trold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

StudPsyk

tillykke med den fine scanning - det lyder godt at den lille fejl ikke umiddelbart er noget alvorligt

Anmeld

8. marts 2013

JuniMama

Min datter havde også kun 2 kar i navlestrengen, og vi var derfor også til nogle ekstra vækstscanninger. Men det var ikke noget hun var påvirket af, vejede knap 3600g da hun blev født!

Men et godt råd, (som jeg gerne ville have haft!): Lad være med at Google for meget om det! Der findes mange skræmme artikler på nettet, og det er altså SÅ sjældent at der er en risiko ved kun at have 2 kar!

Så derfor, bare NYD at i får lov til at se bebsen et par gange mere, og lad være med at bekymre jer!

Anmeld

8. marts 2013

Juliekp

Min datter manglede også et enkelt kar i navlesnoren og hun er fuldkommen sund og rask.

Blev dog fulgt nøje for at se om hun tog på i vægt, dvs en del tid på hospitalet med skanninger og ctg strimmel.

38+3 valgte de så at sætte mig igang da hun ikke tog nok på og ville have bedst af at komme ud og få mad fra moar..

Hun vejede 2208 og var 47 lang, en perfekt rask lille pige

Idag er hun 7 uger og 3 dage gammel og vejer lidt over 4 kg, så hun er kommet godt efter det

Anmeld

8. marts 2013

banana3

JuniMama skriver:

Min datter havde også kun 2 kar i navlestrengen, og vi var derfor også til nogle ekstra vækstscanninger. Men det var ikke noget hun var påvirket af, vejede knap 3600g da hun blev født!

Men et godt råd, (som jeg gerne ville have haft!): Lad være med at Google for meget om det! Der findes mange skræmme artikler på nettet, og det er altså SÅ sjældent at der er en risiko ved kun at have 2 kar!

Så derfor, bare NYD at i får lov til at se bebsen et par gange mere, og lad være med at bekymre jer!

TUSIND TAK for dit svar.. Det er bare så dejligt at høre det er gået godt, jeg holder mig fra google

Anmeld

8. marts 2013

banana3

Juliekp skriver:

Min datter manglede også et enkelt kar i navlesnoren og hun er fuldkommen sund og rask.

Blev dog fulgt nøje for at se om hun tog på i vægt, dvs en del tid på hospitalet med skanninger og ctg strimmel.

38+3 valgte de så at sætte mig igang da hun ikke tog nok på og ville have bedst af at komme ud og få mad fra moar..

Hun vejede 2208 og var 47 lang, en perfekt rask lille pige

Idag er hun 7 uger og 3 dage gammel og vejer lidt over 4 kg, så hun er kommet godt efter det

Hvor dejligt at høre det er gået godt, det kommer det selvfølgelig også til ved os Jeg tror også bare vi vil nyde de ekstra scanninger

Anmeld

8. marts 2013

Juliekp

banana3 skriver:

Hvor dejligt at høre det er gået godt, det kommer det selvfølgelig også til ved os Jeg tror også bare vi vil nyde de ekstra scanninger

Ja selvfølgelig kommer det til at gå godt Vi nød også bare at se prinsessen, var bestemt ikke en dårlig ting med ekstra skanninger hehe

Anmeld

8. marts 2013

MorDk

Tillykke med den fine scanning. Det med de 2 kar behøver slet ikke have nogen betydning. Men godt De tjekker op på det

Anmeld

8. marts 2013

Miss Kat

Min veninde fødte i sidste uge en lille pige, som også kun havde haft to kar i navlestrengen. De holdt derfor godt øje med hende,  men hun er fuldstændigt sund og rask. 

Dejligt at jeres scanning var fin udover dette.

Anmeld

8. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
banana3 skriver:

Alt i alt gik det rigtig godt, det er en sund og rask lille dreng. Det eneste er at de kun kunne finde 2 kar i navlesnoren, hvor der skulle have været 3. Det kunne give en lille risiko for hjertefejl, men der var en læge nede og kigge også, og det var meget meget fint - der er intet!

Vi er blevet tilbudt 2 ekstra scanninger, for st se om han tager på i vægt som han skal. (han kan kun komme af med dine affaldsstoffer af et kar istedet for 2) Er der andre herinde der har prøvet det? og hvordan gik det for jer? Jeg har en MEGET livlig lille dreng i maven, som bestemt ikke gider ligge stille når han skal Helt fantastisk at se ham igen.. Dejlige lille trold

Dejligt med en god scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.