Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blomst84 skriver: Kæmpe tillykke med din lille dreng Hold da op det må ha gået stærkt, skulle du ikke bare til vækstscanning ? Glæder mig til at høre mere
Kæmpe tillykke med din lille dreng Hold da op det må ha gået stærkt, skulle du ikke bare til vækstscanning ? Glæder mig til at høre mere
Jo, det gik rigtig stærkt! Og jo, skulle bare til skanning, og skanningen har ikke noget med fødslen at gøre - det skete bare helt tilfældigt samme dag.. Men man må sige, at skanningsdamen ramte ret præcist: Skanningen sagde 2750 gram og fødselsvægten 12 timer senere sagde 2725 gram!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Wow sikke en overraskelse troede der gik lidt længere tid.Kæmpe kæmpe stort tillykke med den lille supermand Håber alt går som det skal og glæder mig til at læse FB og se billederYay du er blevet mor
Wow sikke en overraskelse troede der gik lidt længere tid.Kæmpe kæmpe stort tillykke med den lille supermand Håber alt går som det skal og glæder mig til at læse FB og se billederYay du er blevet mor
Ja, jeg havde bestemt også forventet at skulle føde d. 7/4 og ikke 7/3!
Britt88 skriver: SKØN fødselsdato Tillykke med ham
SKØN fødselsdato
Tillykke med ham
Har du også fødselsdag den dag? I så fald tillykke med dagen!
emmagirl skriver: Nej, hvor er det vildt STORT tillykke!!!!! Glæder mig til at se billeder af den lille fyr og læse FB. Håber I har det godt begge to
Nej, hvor er det vildt STORT tillykke!!!!! Glæder mig til at se billeder af den lille fyr og læse FB. Håber I har det godt begge to
Ja, det er ret vildt - den opdatering kom lige en måned før beregnet!
Vi har det rigtig godt, og det er så surrealistisk at være på denne side..
Maja84 skriver: Stort tillykke, han er da en god str i forhold til sin ga håber alt det bedste
Stort tillykke, han er da en god str i forhold til sin ga håber alt det bedste
Ja, han er en fin lille fyr! (:
Janne T. skriver: stort tillykke søde! han er bare dejlig! måske skal jeg bare invitere alle gravide på besøg, min anden veninde fødte også umiddelbart efter et besøg hos mig, trods hun kun lige havde ramt 37+0. haha. glæder mig til at høre mere <3
stort tillykke søde! han er bare dejlig! måske skal jeg bare invitere alle gravide på besøg, min anden veninde fødte også umiddelbart efter et besøg hos mig, trods hun kun lige havde ramt 37+0. haha. glæder mig til at høre mere <3
Haha, ja, det kunne da være du skulle gøre det.. Jeg er sikker på, at det er mit passive indtag af hinbærbladte, der gjorde forskellen
Becks skriver: Stort tillykke med ham Det var lidt af en overraskelse
Stort tillykke med ham
Det var lidt af en overraskelse
Ja, han var jo først ventet om en måned, men ikke mindre velkommen af den grund!
Elias2010<3 skriver: Aaaaaah!!! I told you so! En lille dreng !! årh!!! tillykke !!!
Aaaaaah!!! I told you so! En lille dreng !!
årh!!!
tillykke !!!
Ja, både du og faren fik ret!
Anonym23 skriver: Rigtig meget tillykke! Håber det hele gik godt selvom det var før tid, glæder mig til at læse FB senere.
Rigtig meget tillykke!
Håber det hele gik godt selvom det var før tid, glæder mig til at læse FB senere.
Han har bare klaret det SÅ godt den lille mand, og det var som om han besluttede at "være færdig" 37+0, for derefter er udviklingen og hans fremskridt bare gået SÅ stærkt!
Krussedulle skriver: Stort tillykke Det er en dejlig dag at have fødselsdag på det har min den yngste også
Stort tillykke Det er en dejlig dag at have fødselsdag på det har min den yngste også
Stort tillykke med ham!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128