Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer min mankrig jeg har altid haft et par Nike tennis Classic sko, som altid har været gode og rummelige. Men har nogle herinde erfaring med denne børne sko? Det er str 24. Er de for stive og ufleksible? Alle erfaringer og råd er velkomne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria_josse skriver: Hej med jer min mankrig jeg har altid haft et par Nike tennis Classic sko, som altid har været gode og rummelige. Men har nogle herinde erfaring med denne børne sko? Det er str 24. Er de for stive og ufleksible? Alle erfaringer og råd er velkomne
De slags jeg har set på i samme model live har været ret stive i det. Jeg ville vælge noget lettere hvis det var mig selvom de er smarte, men det er barnet nok ligeglad med.
Dem har Maria haft og jeg synes ikke de er stive eller noget som helst, hun brugte dem rigtig meget og var glad for dem Indeni er de også rigtig bløde.. Hendes var bare lyserøde
Jeg er ret sikker på, at det var dem Sophie havde, da hun var lille. Hun var rigtig glad for dem, og brugte dem meget både til almindelig leg og til at løbe rundt i
mth1987 skriver: De slags jeg har set på i samme model live har været ret stive i det. Jeg ville vælge noget lettere hvis det var mig selvom de er smarte, men det er barnet nok ligeglad med.
Tak for dit var Jeg er uddannet fodterapeut, så jeg har stor erfaring inden for pasformen i sko. Men har aldrig rigtig beskæftiget mig med børnefødder. Er derfor ret kritisk når det kommer til min søns sko. Men jeg har de samme tanker som dig omkring tungr og stive sko. Min mand og jeg ar gået i samme model igennem de sidste 8 år. De er ret rummelige og med god pasform. Men når det kommer til smbørnefødder, så blev jeg nemlig i tvivl Frygter lidt at han ikke kan bevæge sine tær i skoene, hvis de er for uflexible Men tak for dit svar og erfaring
dobbelt
Månsson skriver: Jeg syntes de er vildt stive og meget lidt børnevenlige. Laura havde et par som røg til genbrug efter 1dag
Jeg syntes de er vildt stive og meget lidt børnevenlige. Laura havde et par som røg til genbrug efter 1dag
Ej øv! Men det bekræfter bare min frygt. Det må blive Et par Ecco. Tak for svar
Laulund87 skriver: Dem har Maria haft og jeg synes ikke de er stive eller noget som helst, hun brugte dem rigtig meget og var glad for dem Indeni er de også rigtig bløde.. Hendes var bare lyserøde
Tusind tak for svar
Dot D skriver: Jeg er ret sikker på, at det var dem Sophie havde, da hun var lille. Hun var rigtig glad for dem, og brugte dem meget både til almindelig leg og til at løbe rundt i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128