dåbskage ønskes - jægerspris/frederikssund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2013

Princesspigen

vi står og skal holde en barnedåb for vores lille prinsessen her den 12 maj..

i den anledning står vi og skal bruge en dåbs kage, og jeg mener at nogle der ude må kunne gøre det billiger end bageren i frederikssund der vil have 1000 kr for en kage til 25 pr. (og skal altså bruge en kage til 30 pr )

- "temaet" er i hvid, baby lyserød og broderød så kagen må gerne være det samme

- den skal være til 30 pr

- jeg vil gerne komme med forslag til hvordan den skal se ud (nej har ikke forstand på det men har nogle ideer til hva dermåske kunne være på, så måske vi kunne snakke lidt frem og tilbage ? )

- fyldet må gerne være noget med nogle røde bær af en slaks men lytter gerne til personen der tilbyder at lave den da jeg ikke har forstand på det

- må gerne være en der ikke er alt alt for langt væk fra frederikssund/jægerspris, men det kan vi altid snakke om

kunne dette være en opgave for dig ? så vær sød at kontakte mig så vi kan snakke sammen om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Princesspigen

håber virkelig der er en der ude der kunne have lyst og tid til at hjælpe os med vores dåbs kage til vores prinsesse

bortset fra farverne er der rimeligeligt frit slag, dog vil jeg gerne komme med ideer som personen måske kunne bruge til noget ?  men hvis ikke så okay

Anmeld

8. marts 2013

dola

håber virkelig der er en der ude der kunne have lyst og tid til at hjælpe os med vores dåbs kage til vores prinsesse

bortset fra farverne er der rimeligeligt frit slag, dog vil jeg gerne komme med ideer som personen måske kunne bruge til noget ?  men hvis ikke så okay

Jeg kan ikke, men prøv at tjekke den her side ud:

https://www.facebook.com/PhoenixDelights?ref=ts&fref=ts

eller på

http://www.phoenixdelights.dk/pg/start

Det er en på FB der laver kager, ikke pro og derfor lidt billigere, men de er stadig super flotte!!!

Anmeld

8. marts 2013

Princesspigen

dola skriver:

Jeg kan ikke, men prøv at tjekke den her side ud:

https://www.facebook.com/PhoenixDelights?ref=ts&fref=ts

eller på

http://www.phoenixdelights.dk/pg/start

Det er en på FB der laver kager, ikke pro og derfor lidt billigere, men de er stadig super flotte!!!

tak skal du have :-)

vil tjekke det ud og se om jeg sku få andre henvendelser her og så se om ikke vi finder en til at lave den perfekte kage ;-)

Anmeld

8. marts 2013

Princesspigen

andre der kunne have lyst til at komme med et bud ? ?

Anmeld

8. marts 2013

Juliekp

Hvis du har facebook, så skriv "Majbrits kager" i søgefeltet. Hun laver utrolig flotte kager! Har selv bestilt en til min datters dåb, hvor jeg har bestemt både udseende og smag. Hun bor dog på Amager

Anmeld

8. marts 2013

Team Putte

Princesspigen skriver:

vi står og skal holde en barnedåb for vores lille prinsessen her den 12 maj..

i den anledning står vi og skal bruge en dåbs kage, og jeg mener at nogle der ude må kunne gøre det billiger end bageren i frederikssund der vil have 1000 kr for en kage til 25 pr. (og skal altså bruge en kage til 30 pr )

- "temaet" er i hvid, baby lyserød og broderød så kagen må gerne være det samme

- den skal være til 30 pr

- jeg vil gerne komme med forslag til hvordan den skal se ud (nej har ikke forstand på det men har nogle ideer til hva dermåske kunne være på, så måske vi kunne snakke lidt frem og tilbage ? )

- fyldet må gerne være noget med nogle røde bær af en slaks men lytter gerne til personen der tilbyder at lave den da jeg ikke har forstand på det

- må gerne være en der ikke er alt alt for langt væk fra frederikssund/jægerspris, men det kan vi altid snakke om

kunne dette være en opgave for dig ? så vær sød at kontakte mig så vi kan snakke sammen om det

Jeg gør det stadig gerne, men Jyderup ligger jo lidt langt væk

Anmeld

8. marts 2013

Kay

altså min erfarring er jo ikke lige så stor som mange andres... men jeg vil gerne hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.