Scanning i morgen, 7+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

Monski

Vi skal til scanning i morgen da jeg har blødt lidt de sidste par dage og her til aften er det desværre taget til jeg er også begyndt at få lidt smerter i underlivet er bare så skide nervøs! Synes der er meget lang tid til klokken er 10 i morgen.
Vi har været ude at spise med mine forældre i dag og det var meningen at vi skulle sige det til dem der men det besluttede vi os selvfølgelig for at vente med.

På den ene side kan jeg slet ikke vente og på den anden side vil jeg ikke afsted. Øv hvor er det hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

o1Mutte

Monski skriver:

Vi skal til scanning i morgen da jeg har blødt lidt de sidste par dage og her til aften er det desværre taget til jeg er også begyndt at få lidt smerter i underlivet er bare så skide nervøs! Synes der er meget lang tid til klokken er 10 i morgen.
Vi har været ude at spise med mine forældre i dag og det var meningen at vi skulle sige det til dem der men det besluttede vi os selvfølgelig for at vente med.

På den ene side kan jeg slet ikke vente og på den anden side vil jeg ikke afsted. Øv hvor er det hårdt

Åhh hvor træls

Håber ikke det er noget alvorligt og at spiren er hvor den skal være

Anmeld

7. marts 2013

Monski

o1Mutte skriver:

Åhh hvor træls

Håber ikke det er noget alvorligt og at spiren er hvor den skal være

Tak, håber virkelig også det går som det skal

Anmeld

7. marts 2013

o1Mutte

Monski skriver:

Tak, håber virkelig også det går som det skal

Også her

Anmeld

7. marts 2013

Miss Kat

8. marts 2013

k&k&k&k

Monski skriver:

Anmeld

8. marts 2013

BigHope13

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.