Shit det gør ondt mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

DitteFisk

Jamen hold da op! Brokke brokke brok 

38+0 og jeg dur bare ikke til at være sofa- eller sengeliggende. Og min bækkenløsning slår mig da ihjel! Av for fanden da

Jeg havde ikke bækkenløsning med nr 1, så synes godt nok min krop føles ødelagt. Bare jeg bevæger mig lidt i løbet af dagen.. så sidder jeg her om aftenen og skælder og smælder over det skide bækken, der nærmest får mig til at kollapse når jeg rejser mig.. 

Og så er der jo småting som halsbrand, vand i fingre og fødder og 50+ plukveer dagligt xD! 

Men jer der har haft bækkenløsning.. hvordan havde i det med at skulle ligge og slappe af den sidste tid?? Synes det er dumt og jeg vil bare gerne have lillepigen ud, så jeg kan få min krop igen og have et formål ved at gå hjemme 

Hold op jeg er lykkelig for at der ikke er længe igen.. og jeg ville ikke noget med dette indlæg andet end at søge ynk og ve-støv, hvis i kan undvære noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Nessie

Jeg sender både medynk og ve-støv i din retning 

Havde bækkenløsning med Daniel, og dedt gav egentlig sig selv at je stort set ikke lavede noget til sidst, for hvis jeg prøvede kunne jeg overhovedet ikke gå om aftenen.

Jeg har også bækkenløsning nu, og prøver at tage tingene så stille som muligt, for jeg ved jo at det ikke bliver bedre.

Håber for dig at den lille snart kommer ud, så du kan få ro i dt bækken igen 

Anmeld

7. marts 2013

DitteFisk

Nessie skriver:

Jeg sender både medynk og ve-støv i din retning 

Havde bækkenløsning med Daniel, og dedt gav egentlig sig selv at je stort set ikke lavede noget til sidst, for hvis jeg prøvede kunne jeg overhovedet ikke gå om aftenen.

Jeg har også bækkenløsning nu, og prøver at tage tingene så stille som muligt, for jeg ved jo at det ikke bliver bedre.

Håber for dig at den lille snart kommer ud, så du kan få ro i dt bækken igen 

Tak skal du have 

Lige hvad jeg har brug for! Og så tuder jeg, for har lige set Hjælp Vi Skal Føde.. og jeg vil også gerne have min lille én i armene snart 

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

Gigl skriver:

Tak skal du have 

Lige hvad jeg har brug for! Og så tuder jeg, for har lige set Hjælp Vi Skal Føde.. og jeg vil også gerne have min lille én i armene snart 

He he, det kan være engpd tudetur kan kalde den lille frem 

Anmeld

7. marts 2013

Trine89

Knus og kram søde. 

Jeg finder posen med ve-støv frem og sender det i din retning.  

Og så er der jo nok ikke meget andet at gøre end at hænge i. Du får snart guldet i armene og så vil det være det hele værd.

Anmeld

7. marts 2013

DitteFisk

Trine89 skriver:

Knus og kram søde. 

Jeg finder posen med ve-støv frem og sender det i din retning.  

Og så er der jo nok ikke meget andet at gøre end at hænge i. Du får snart guldet i armene og så vil det være det hele værd.

Tak venne 

Åh ja, det er en dejlig tanke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.