Ved slet ik hva jeg skal sige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Vingummien

er fuldstændig målløs!!!!

Mig og Frank går begge over for at aflevere Emil der kvart i 9 i morges, og jeg havde jo lavet den seddel om hvordan Emil sover og hva han spiser så der ik kan opstå misforståelser og vi kan få det her op at køre ordentlig i sted for det lille start problem med vuggestuen.
Emil bliver sat ind sammen med de andre og spiser og vi sætter os ind på kontoret, og hun er så forståelig og self skal han følge sine egne rytmer til at astarte med så skal det hele nok komme. Og jeg føler mig helt lettet, og kigger lige ind til Emil inden vi går og han sidder pænt og spiser imens en pædagog sidder sammen med ham, så dejligt. Havde det så lidt bedre...

Men, aftaler så de godt må ringe når han vågner og jeg skal hente ham kl 13. Hun ringer så kvart over 12 og Emil skal jo ud at sove kl 10 så tænker fedt han har sku da sovet ligesom han plejer så, dejligt. Men han er så først lagt ud 11:35 så han har sovet knap 40 min, han plejer at sove 2-3 timer. Og vi aftalte inden vi gik at han sku ud kl 10 for at sove, hva sker der lige der. Nårh får os afvide i tlf at han har spist rigtig godt med grød inden han kom ud for at sove.

Jeg går så over for at hente ham, og han ligger og leger med hende den anden nye, hun har været ude at sove der kl 10 ku jeg se på deres tavle, hvorfor f.... ku de så ik ligge ham ud.
Og jeg får afvide af en at han ik har spist så meget, jamen hva skal man så tro på.
Og en hver mors drømme syn er at se ens dreng sidder alene med hende pædagogen som man har klaget over, rigtig dejligt.

Efter vi er kommet hjem osv skal jeg så lige skifte ham, for det første er hans ble lukket helt ind, så den er alt for stram, og han numse, ja ligner noget der er løgn, rød og så ligner det nærmest som om der er bylder på vej

Efter lang tid er han endelig lige faldet i søvn inde i sin seng, så må han bare komme det senere i seng i aften. Er simpelhen så synd for ham.
Har bare lyst til at sætte mig ned og tude, for jeg kan ik bare tage ham ud da jeg er på kontanthjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

TbCp

Det er da bare en rigtig dum start i har fået!!!

Hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med lederen, fortælle at du synes i har fået en dum start og om det er muligt at få et møde med leder + Emils kontaktpædagog. Så kan i få ryddet alle dumme ting af vejen på en ordentlig måde og få en "ny" start.

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

jamen har haft fsat i dem 2 gange nu, og Frank var endda med nu her anden gang så de ku se jeg ik bare var en pylret mor.

men er ligesom om at det ik rigtig trænger ind til dem.

Hvis jeg kunne tog jeg ham ud og fandt et nyt sted

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Jeg tror du skal igennem ledelsen for der sker mere.
Jeg ville ihvertfald få aftalt et møde hvis det var mig der stod i dit sted.

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg tror du skal igennem ledelsen for der sker mere.
Jeg ville ihvertfald få aftalt et møde hvis det var mig der stod i dit sted.

Er de derover, og hva så hvis de ik kan i de nærmeste dage.

Har lige smurt han numse godt ind i zinksalve og lidt pudder, så håber det virker, har det gjort før, men der har aldrig været sådan blæneagtig ting. Og så er han puttet

Anmeld

22. juni 2009

Vinker

Det sætter virkelig mit pis i kog  Kan godt forstå du føler dig hjælpeløs for det er da som at snakke til en lukket dør. De hører jo ikke en skid efter. Hvorfor er det de lover dig at han nok skal følge sin egen rytme her istarten hvis de ikke lægger ham ud??? Og hvorfor kan et sted som en vuggestue ikke sørme for at bleen sidder korrekt OG at de ikke får rød numse - De burde sgu da være eksperter på områden når det er deres uddannelse og deres arbejde, grrrr. Det er skandaløst at de ikke har mere styr på tingene og at det ikke blir en pind bedre efter hele 2 møder....

Ville ønske jeg havde et godt råd - tror jeg er for gal til at sige noget... og sidder og blir helt bange for at de er lige så store idioter i den vuggestue hvor Niklas Emil skal passes.....

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Er de derover, og hva så hvis de ik kan i de nærmeste dage.

Har lige smurt han numse godt ind i zinksalve og lidt pudder, så håber det virker, har det gjort før, men der har aldrig været sådan blæneagtig ting. Og så er han puttet

Ja lederen og souschefen burde være derover.
Jeg synes du skal tage fat i dem og høre om de kan i denne uge.

Anmeld

22. juni 2009

Vinker

TbCp skriver:

Ja lederen og souschefen burde være derover.
Jeg synes du skal tage fat i dem og høre om de kan i denne uge.

De SKAL kunne i denne uge - Det kan i hvert fald ikke være rigtigt hvis de ber dig vente til næste uge!!!

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

De burde ihvertfald sagtens kunne presse det ind når man kommer og beder om det.
Man skal ihvertfald ikke gå som ny mor dernede og have det skidt med at aflevere sit barn!!!

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Det sætter virkelig mit pis i kog  Kan godt forstå du føler dig hjælpeløs for det er da som at snakke til en lukket dør. De hører jo ikke en skid efter. Hvorfor er det de lover dig at han nok skal følge sin egen rytme her istarten hvis de ikke lægger ham ud??? Og hvorfor kan et sted som en vuggestue ikke sørme for at bleen sidder korrekt OG at de ikke får rød numse - De burde sgu da være eksperter på områden når det er deres uddannelse og deres arbejde, grrrr. Det er skandaløst at de ikke har mere styr på tingene og at det ikke blir en pind bedre efter hele 2 møder....

Ville ønske jeg havde et godt råd - tror jeg er for gal til at sige noget... og sidder og blir helt bange for at de er lige så store idioter i den vuggestue hvor Niklas Emil skal passes.....

Ved heller ik hva de har gang i. Og utroligt de ku ligge hende pigen ud til den tid Emil skulle, men de glemte Emil el hvad

2 møder og et papir!! som vi snakkede om lige 2 min inden mig og Frank tog hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.