er fuldstændig målløs!!!!
Mig og Frank går begge over for at aflevere Emil der kvart i 9 i morges, og jeg havde jo lavet den seddel om hvordan Emil sover og hva han spiser så der ik kan opstå misforståelser og vi kan få det her op at køre ordentlig i sted for det lille start problem med vuggestuen.
Emil bliver sat ind sammen med de andre og spiser og vi sætter os ind på kontoret, og hun er så forståelig og self skal han følge sine egne rytmer til at astarte med så skal det hele nok komme. Og jeg føler mig helt lettet, og kigger lige ind til Emil inden vi går og han sidder pænt og spiser imens en pædagog sidder sammen med ham, så dejligt. Havde det så lidt bedre...
Men, aftaler så de godt må ringe når han vågner og jeg skal hente ham kl 13. Hun ringer så kvart over 12 og Emil skal jo ud at sove kl 10 så tænker fedt han har sku da sovet ligesom han plejer så, dejligt. Men han er så først lagt ud 11:35

så han har sovet knap 40 min, han plejer at sove 2-3 timer. Og vi aftalte inden vi gik at han sku ud kl 10 for at sove, hva sker der lige der. Nårh får os afvide i tlf at han har spist rigtig godt med grød inden han kom ud for at sove.
Jeg går så over for at hente ham, og han ligger og leger med hende den anden nye, hun har været ude at sove der kl 10 ku jeg se på deres tavle, hvorfor f.... ku de så ik ligge ham ud.
Og jeg får afvide af en at han ik har spist så meget, jamen hva skal man så tro på.
Og en hver mors drømme syn er at se ens dreng sidder alene med hende pædagogen som man har klaget over, rigtig dejligt.
Efter vi er kommet hjem osv skal jeg så lige skifte ham, for det første er hans ble lukket helt ind, så den er alt for stram, og han numse, ja ligner noget der er løgn, rød og så ligner det nærmest som om der er bylder på vej

Efter lang tid er han endelig lige faldet i søvn inde i sin seng, så må han bare komme det senere i seng i aften. Er simpelhen så synd for ham.
Har bare lyst til at sætte mig ned og tude, for jeg kan ik bare tage ham ud da jeg er på kontanthjælp.