Update på 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

Mink

Øv det gik bare slet ikke, isak har lagt i fødselsstilling i 2 uger (men dengang fik jeg at vide han stadig kunne vende sig) men i dag lå han stadig i fødselsstilling og fødselslægen sagde at det slet ikke kan lagde sig gøre at tage 3D i den stilling, jeg er meget lille og han stortrives så der er ikke meget plads .. Og han tror overhovedet ikke at isak længere kan vende sig i en anden stilling .. Så 3D er for mig udelukket ! Men skal jo egentlig se positivt på det hele .. Min dreng trives og ligger allerede klar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Mink

Akmese skriver:

Øv det gik bare slet ikke, isak har lagt i fødselsstilling i 2 uger (men dengang fik jeg at vide han stadig kunne vende sig) men i dag lå han stadig i fødselsstilling og fødselslægen sagde at det slet ikke kan lagde sig gøre at tage 3D i den stilling, jeg er meget lille og han stortrives så der er ikke meget plads .. Og han tror overhovedet ikke at isak længere kan vende sig i en anden stilling .. Så 3D er for mig udelukket ! Men skal jo egentlig se positivt på det hele .. Min dreng trives og ligger allerede klar  

Min moderkage ligger også i vejen  

Anmeld

7. marts 2013

M (:

Akmese skriver:

Øv, hvor ærgerligt, at du ikke kunne se noget på skannigen, og at der heller ikke er meget håb for at det kommer til at ske men som du selv siger, så må det positive være, at lille Isaak allerede nu ved, hvilken vej han skal ud..

Anmeld

7. marts 2013

Miss Kat

Øvbøv... jeg var til 3D scanning i mandags og var faktisk lige præcis bekymret for at få samme besked som du gjorde, men vi fik da heldigvis lige lov at sige hej, selvom hun også puttede sig godt bag både moderkage og livmodervæg. Men jeg forstår din skuffelse!! Så må tiden gerne gå lidt stærkere, så du kan få lov at se ham ude i denne hersens virkelige verden. Og ja, dejligt at vide, han har det godt.

Anmeld

7. marts 2013

Mink

M (: skriver:

Øv, hvor ærgerligt, at du ikke kunne se noget på skannigen, og at der heller ikke er meget håb for at det kommer til at ske men som du selv siger, så må det positive være, at lille Isaak allerede nu ved, hvilken vej han skal ud..

Nej bare skide træls   men Axel som jeg også besøgte i uge 15 ved kønsscanningen er super dygtig, han er ikke "bare" scanningssygeplejerske men fødselslæge.. han har fulgt og taget imod rigtig mange børn og har i hvert fald 30 års erfaring.. min livmoder ligger dumt, og så er jeg jo ikke en af de største og han har nu lagt i samme stilling i 2 uger nu. Af den grund, sammen med at han trives og er rigtig fin stor tror han slet ikke Isak længere vender sig pga pladsen.  Men han sagde at det jo egentlig er positivt fordi jeg ikke senere kommer ud for at han måske skal have hjælp til at vende rigtigt, det er jo kun i forbindelse med 3d/4d scanning at det er negativt hvad med dig, hvordan gik det i dag ?

Anmeld

7. marts 2013

Mink

Miss Kat skriver:

Øvbøv... jeg var til 3D scanning i mandags og var faktisk lige præcis bekymret for at få samme besked som du gjorde, men vi fik da heldigvis lige lov at sige hej, selvom hun også puttede sig godt bag både moderkage og livmodervæg. Men jeg forstår din skuffelse!! Så må tiden gerne gå lidt stærkere, så du kan få lov at se ham ude i denne hersens virkelige verden. Og ja, dejligt at vide, han har det godt.

Ja det var øv ! men er rigtig glad på dine vegne, at i lige fik sagt hej !  Ja nu må tiden godt bare gå stærkt altså !!!! så jeg kan se hva han er for en hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.