Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad synes i om at man har ilder når man også har barn på vej. De er jo ikke børnevenlige på nogen måder jo. Også lugter de jo helt vild klamt. Hvad synes i om det?
Hvad synes i om at man har ilder når man også har barn på vej. De er jo ikke børnevenlige på nogen måder jo. Også lugter de jo helt vild klamt. Hvad synes i om det?
Jeg havde ilder mens jeg ventede Ida Han blev aflivet da hun var 4 mdr. gammel... Absolut kun fordi han var gammel og syg! Havde han ik været det så havde vi fået det til at fungere med ilder og bebs
Team Putte skriver: Jeg havde ilder mens jeg ventede Ida Han blev aflivet da hun var 4 mdr. gammel... Absolut kun fordi han var gammel og syg! Havde han ik været det så havde vi fået det til at fungere med ilder og bebs
Anonym skriver: Det bare jeg er bange for de bider den lille når det er.
Det bare jeg er bange for de bider den lille når det er.
Vi havde kravlegård i stuen der var ildersikret så hun kunne ligge i fred.. Nu var hannibal så gammel til sidst at han ik kunne hoppe op i sofaen længere, så der kunne hun oz være i fred.. Alternativt må ilder kun være ude når bebs sover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128