Kan jeg være gravid igen?? hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
21 svar
2 synes godt om
7. marts 2013

mariapaulsen

Hej piger.
D. 24/2 var det et halvt år siden jeg fik min dejlige søn.. Jeg ammede kun 2 uger, da jeg ikke havde nok.. Jeg fik en p-stav, så jeg ikke ville blive gravid igen.. 
Men i dag, kan står det ud med mælk igen, det har det ikke gjort siden jeg fik piller, for at få det til at forsvinde.. Kan det lade sig gøre at mælken ligepludselig kan komme igen, 6 måneder efter? Eller tror i at jeg kan være gravid igen? 
Min kæreste kommer hjem med en graviditets test når han har fri OM 2 TIMER! jeg kan slet ikke holde det ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

dola

mariapaulsen skriver:

Hej piger.
D. 24/2 var det et halvt år siden jeg fik min dejlige søn.. Jeg ammede kun 2 uger, da jeg ikke havde nok.. Jeg fik en p-stav, så jeg ikke ville blive gravid igen.. 
Men i dag, kan står det ud med mælk igen, det har det ikke gjort siden jeg fik piller, for at få det til at forsvinde.. Kan det lade sig gøre at mælken ligepludselig kan komme igen, 6 måneder efter? Eller tror i at jeg kan være gravid igen? 
Min kæreste kommer hjem med en graviditets test når han har fri OM 2 TIMER! jeg kan slet ikke holde det ud.

Har ingen anelse men ville lige sende en krammer..

Anmeld

7. marts 2013

mariapaulsen

dola skriver:

Har ingen anelse men ville lige sende en krammer..

tak.. 

Anmeld

7. marts 2013

mariapaulsen

7. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

mariapaulsen skriver:

Hej piger.

Puha det ved jeg faktisk ikke noget om. Men et skal du da have

Anmeld

7. marts 2013

baby012

Mælke produktionen kan godt komme igen  

men det er også en mulighed at du er gravid.. Selvom mælken som regel ikke løber til før efter fødslen når du siger det står ud med mælk , hvad mener du på præcis ?? 

Kan også være en infektion i en mælkekirtel .. 

Håber du giver opdate  

Anmeld

7. marts 2013

mariapaulsen

baby012 skriver:

Mælke produktionen kan godt komme igen  

men det er også en mulighed at du er gravid.. Selvom mælken som regel ikke løber til før efter fødslen når du siger det står ud med mælk , hvad mener du på præcis ?? 

Kan også være en infektion i en mælkekirtel .. 

Håber du giver opdate  

det jeg mener med det er, at når jeg trykker på dem, render det ud med mælk 

Anmeld

7. marts 2013

baby012

mariapaulsen skriver:

det jeg mener med det er, at når jeg trykker på dem, render det ud med mælk 

OkayOkay, fik du taget en test ?? 

Anmeld

7. marts 2013

mariapaulsen

ja, jeg har lige taget en.. man kan se to streger, men den ene er meget utydelig

Anmeld

7. marts 2013

Camillos

mariapaulsen skriver:

ja, jeg har lige taget en.. man kan se to streger, men den ene er meget utydelig

Har du et billede ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.