Hvad sker der i kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Anonym trådstarter

Hvor lang tid går der, fra man har samleje, til ægget befrugtes? Er det ikke noget med, at der går nogle dage?

I sidste grav. havde jeg symptomer lang tid før test-dagen, men det kan jo ikke have været før ægget var befrugtet  

Nu er der chance for, at jeg er gravid igen, så nu er jeg nysgerrig efter, om jeg kan mærke noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

MaleneG

Anonym skriver:

Hvor lang tid går der, fra man har samleje, til ægget befrugtes? Er det ikke noget med, at der går nogle dage?

I sidste grav. havde jeg symptomer lang tid før test-dagen, men det kan jo ikke have været før ægget var befrugtet  

Nu er der chance for, at jeg er gravid igen, så nu er jeg nysgerrig efter, om jeg kan mærke noget... 

Tror kun det er dig selv der kan svare på om du kan mærke noget.
det er jo forskelligt fra individ til individ, hvordan vi oplever, og tolker vores tegn fra graviditeten

Anmeld

22. juni 2009

haps

Anonym skriver:

Ægget kan først befrugtes når du har ægløsning - Der er et vindue på ca. 12 timer det kan lade sig gøre - så det kan sagtens være 2 dage efter samleje - sædceller overlever ret længe.. Hvornår man så begynder at få symptomer er meget individuelt..

Pøj pøj med det..

Helene 21+2

Anmeld

22. juni 2009

Anonym trådstarter

haps skriver:

Ægget kan først befrugtes når du har ægløsning - Der er et vindue på ca. 12 timer det kan lade sig gøre - så det kan sagtens være 2 dage efter samleje - sædceller overlever ret længe.. Hvornår man så begynder at få symptomer er meget individuelt..

Pøj pøj med det..

Helene 21+2

Nå ja, det er jo rigtigt at der kan gå et par dage. Så må det være æggets vandring gennem æglederen til der hvor det sætter sig fast, som jeg tænker på. For det bliver ved befrugtet i æglederen, ikke?

Nøj, hvor kan jeg bare huske ingenting fra sidste gang!

Anmeld

22. juni 2009

haps

Anonym skriver:

Nå ja, det er jo rigtigt at der kan gå et par dage. Så må det være æggets vandring gennem æglederen til der hvor det sætter sig fast, som jeg tænker på. For det bliver ved befrugtet i æglederen, ikke?

Nøj, hvor kan jeg bare huske ingenting fra sidste gang!

Man glemmer det der ikke er relevant.. Men jo det er vist der det bliver befrugtet inden det sætter sig fast i livmoderen Er du gået over "tid"?

Anmeld

22. juni 2009

Anonym trådstarter

haps skriver:

Man glemmer det der ikke er relevant.. Men jo det er vist der det bliver befrugtet inden det sætter sig fast i livmoderen Er du gået over "tid"?

Nej, slet ikke. Men vi har "ved et uheld" (vist temmelig overlagt) haft ubeskyttet sex, så det er sådan lidt spændende, om der lige præcis denne gang skulle være bid.

Anmeld

22. juni 2009

haps

Anonym skriver:

Nej, slet ikke. Men vi har "ved et uheld" (vist temmelig overlagt) haft ubeskyttet sex, så det er sådan lidt spændende, om der lige præcis denne gang skulle være bid.

Kender det godt - rent logisk og planlægningsmæssigt var det heller ikke nu det var smart for os at blive gravide - meeen altså når man nu gerne vil.. Så skal resten nok kunne indrettes derefter..

Helene 21+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.