Amning og natflaske?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

MariaJulie

God eftermiddag de damer! 

Min søn på 14 dage er bare stik modsat af min ældste søn! Så jeg et helt på bar bund, selvom min ældste kun et halvandet. 

Lillebror spiser godt, og tager rigtig fint på. Men om natten er det bare noget værre rod! Han kan vågne en gang i timen, og lære vågen en hel time næsten hver gang. Han brokker sig ikke som sådan, han bliver bare ammet og ammet! Jeg har masser af mælk, og mere til, så han bliver altså mæt. Og som sagt taget han fint på. På 3 dage har han taget 230g på, hvilket i følge sp, man normat tager på, på en uge i den størrelse. 

Jeg har i dag købt en brik mme, og tænker jeg måske kunne give ham den, inden sengetid. Er der nolge andre der har ammet, og suppleret med mme til nat? Hvordan tager maven det? Eller synes i det er helt hen i vejret? 

jeg vil gøre alt bare for 2-3 timers sammenhængende søvn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

morethanperfect

MariaJulie skriver:

Min søn på 14 dage er bare stik modsat af min ældste søn! Så jeg et helt på bar bund, selvom min ældste kun et halvandet. 

Lillebror spiser godt, og tager rigtig fint på. Men om natten er det bare noget værre rod! Han kan vågne en gang i timen, og lære vågen en hel time næsten hver gang. Han brokker sig ikke som sådan, han bliver bare ammet og ammet! Jeg har masser af mælk, og mere til, så han bliver altså mæt. Og som sagt taget han fint på. På 3 dage har han taget 230g på, hvilket i følge sp, man normat tager på, på en uge i den størrelse. 

Jeg har i dag købt en brik mme, og tænker jeg måske kunne give ham den, inden sengetid. Er der nolge andre der har ammet, og suppleret med mme til nat? Hvordan tager maven det? Eller synes i det er helt hen i vejret? 

Noel vågnede også så meget om natten den 1. mdr.. Han var vågen en time bagefter han vågnede ..

Nu er han snart 6 mdr. og sover igennem og har gjort det siden han var halvanden mdr.. 

Tror det er meget normalt desværre . 

Anmeld

7. marts 2013

LilleChelle

Det er ganske normalt. 

Jeg ville for alt i verden ikke begynde at supplere - det er en ond ond cirkel at komme ind i. Og du vil lige så stille nedsætte din egen produktion af mælk. Så lad hver med at give ham andet end dit eget. Nogle er bare ikke ret hurtige til at spise. Sådan en har jeg selv haft. Det har dog vendt sig nu. 

Anmeld

7. marts 2013

Team Putte

Jeg tænker det er meget normalt Men en fra min mødregruppe ammede oz helt vildt og hele tiden, og det viste sig den lille dreng fik for meget mad, dermed fik han ondt i maven og for de små kan de forveksle det med sult, så spiste han endnu mere og fik selvfølgelig mere ondt i maven.. Tænker det måske kan være sådan noget når han har taget en hel uges vægt på på 3 dage.. Han kan selvfølgelig oz bare være sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.