Når jeg får børn, skal de aldrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Mette-Marie

Kan I huske jeres idéer om, hvad jeres børn skulle og især ikke skulle - før I fik dem...???:P

Det var helt sikkert at vores børn ikke skulle ligge hos os i dobbeltsengen...Oskar skulle ind på sit værelse senest når han var et halvt år....Men hvem tror I der stadigvæk ligger mellem os og hygger sig?(L)

Hvordan med jer? Har de hårde realiteter været inde og rykket på jeres principper?

krams:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Joan ( Smallie )

Ja mange af dem er da ført ud i livet. Knægten kom ind på eget værelse da han var knap 3 uger. Inden han kom ud sagde jeg at når han var 14 dage røg han ind på eget værelse. Så lige den har da holdt. :P
Men der kan jo nå at ske mange ting endnu. Tror da der er mange ting der ikke holder når han bliver lidt ældre, for idag er det jo ikke lige som den gang vi var børn.
Hilsen Joan

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Kan faktisk ikke huske, at jeg har haft en masse mine børn måtte eller ikke måtte.
Dem jeg havde, dem har jeg nok stadig, men det er mest sådan noget som at man taler pænt til hinanden og siger tak, når man får noget feks...
Ang. at sove inde ved sine forældre, så synes jeg da det er virkelig dejligt for din søn, at I ændrede mening...det giver dem så meget tryghed at være ved sine forældre.
Knus Eva...med tre børn i sengen, sådan blev det bare fordi det ville de og jeg har så valgt som forældre at dække det behov de har for nærheden og trygheden ved at sove samme.
Eva

Anmeld

17. marts 2008

Pia.

Det kan jeg faktisk ikke huske.... lidt sjovt at jeg ikke kan huske det for jeg har sikkert haft en masse idéer... om hvad mine børn har skulle og ikke skulle... - Min mand har sikkert også haft en masse..

Men jeg syntes det fungere fint som vi har det, så det er måske meget godt at jeg/vi har glemt det...*S* - vi fungere i hvert fald fint med vores regler... ;)

Knus Pia.

Anmeld

17. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg tror den eneste ikke jeg havde var slik. Og den er ikke holdt :P Ellers er det mere at man skal sige be' om, tak osv. Og det er faktisk lykkes indtil nu ;) Kh Jeanne

Anmeld

17. marts 2008

laurasmor

mine børn skulle hvert fald ikke se tv!
men hun elsker at stene til det, såe, den holder ik her hjemme.
hun ser tv, gør hun, slevfølgelig ikke 24-7 men hun gør det!

Anmeld

17. marts 2008

SaNiNa

hehe
Ja der er rigtig mange ting jeg har sagt at mine børn ikke skal men tror nu ikke de vil holde i ret lang tid... hehe

Sanne

Anmeld

17. marts 2008

stinna87

Hej hej!

Jeg sagde at leslie skulle falde i søvn på sit eget værelse fra 6 måneder, men hvis han vågnede om natten, måtte han gerne komme i smørhullet... Og det har jeg overholdt, med resten er han jo slet ikke sså gammel endnu at jeg kan se om jeg får det overholdt... :S

Kristina

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Kom lige til at tænke på, at jeg da i hvert fald er blevet en nemmere mor med tiden. Trods det at min ældste søn var det nemmeste barn i verden, så fik han mange flere nej'er end nummer tre får. Her i huset er der meget få nej'er....overordnet regel er at alle skal være her og så kan man så vidt muligt handle og agere indenfor det. Sådan havde jeg nok ikke regnet med det ville blive inden jeg fik børn, men det er jo også næsten umuligt at tænke sig til hvordan det er. Det er jo små selvstændie mennesker, som skal udvikle sig til voksne lykkelige og fornuftige mennesker. Vi taler meget om tingene herhjemme og især den store får mere og mere egen ansvar og det synes jeg både er dejligt, men også lidt skræmmende.. Så efter at have tænkt lidt over dit spørgsmål, så tror jeg faktisk ikke der var meget jeg havde regnet med og det jeg havde, det tog nok mest udgangspunkt i andres børn og deres adfærd som jo i virkeligheden bare var taget ud af kontekst. Knus Eva..

Anmeld

17. marts 2008

Tikki

He he...jo jeg kan sagtens huske, at jeg sagde: "Jeg skal i hvert fald aldrig have et barn, der er bange for fremmede"...og det har jeg så fået, også selvom jeg lige fra starten har prøvet at give hende til andre, så har det fra dag 1 været med skrig og skrål.....så det holdt altså ikke ;)

Men jeg har hele tiden sagt, at hun skulle på eget værelse, når hun blev 4 måneder og det har holdt.....og at vi ikke skulle føle os forhindret i at gøre det, vi gerne ville, efter vi har fået barn...og det har også holdt...(selvom det kræver en del mere planlægning end før - he he)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.