Hårdt når humøret skifter:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
8 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

MyLove E

Som mange ved har jeg det svært:-( Men er begyndt til noget behandling på dagshospitalet kognitiv terapi. Det hjælper men tager jo noget tid.
Jeg er begyndt at lave et skema over hvad jeg laver i løbet af dagen. Der efter skal jeg så sætte pile op og ned eller lige ud, efter hvordan mit humør er. I går havde jeg KUN lige ud eller op af pile.
I dag ligger jeg så med MEGA hovede pine og kvalme.

Det er bare så ttræls at jeg ikke kan havde flere gode dage i streg. Faktisk har jeg det altid værst når det er godt vejr... Det lyder mærkeligt det ved jeg godt

Jeg er selvfølgelig glad for når der er gode dage... Men det er også hårdt at det skifter så meget..
Overskudet er helt væk i dag

Ville ikke så meget andet end at af med det. Så kan det være hovedpinen forsvinder snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Tulipan

Tauf skriver:

Som mange ved har jeg det svært:-( Men er begyndt til noget behandling på dagshospitalet kognitiv terapi. Det hjælper men tager jo noget tid.
Jeg er begyndt at lave et skema over hvad jeg laver i løbet af dagen. Der efter skal jeg så sætte pile op og ned eller lige ud, efter hvordan mit humør er. I går havde jeg KUN lige ud eller op af pile.
I dag ligger jeg så med MEGA hovede pine og kvalme.

Det er bare så ttræls at jeg ikke kan havde flere gode dage i streg. Faktisk har jeg det altid værst når det er godt vejr... Det lyder mærkeligt det ved jeg godt

Jeg er selvfølgelig glad for når der er gode dage... Men det er også hårdt at det skifter så meget..
Overskudet er helt væk i dag

Ville ikke så meget andet end at af med det. Så kan det være hovedpinen forsvinder snart

Vil bare lige gi dig et 

Håber du får mange flere dage med kun pil på eller lige ud på skemaet. Det kan jo ikke være lige godt hver dag. Nyd de dage hvor der er mest pil op, og mon ikke forårsvejret skal nå ind til dig på et tidspunkt?

Prøv at få så meget lys som muligt midt på dagen, så får du flest lux fra solen og det virker ligesom lysterapi. Du har sikkert hørt det før, men det hjælper i hvert fald mig

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

7. marts 2013

MyLove E

Anonym23 skriver:

Vil bare lige gi dig et 

Håber du får mange flere dage med kun pil på eller lige ud på skemaet. Det kan jo ikke være lige godt hver dag. Nyd de dage hvor der er mest pil op, og mon ikke forårsvejret skal nå ind til dig på et tidspunkt?

Prøv at få så meget lys som muligt midt på dagen, så får du flest lux fra solen og det virker ligesom lysterapi. Du har sikkert hørt det før, men det hjælper i hvert fald mig

Mange tak

Søde ord og knus hjælper også altid

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Øv at der er flest dage, hvor pilene ikke er oppe! Men prøv om du kan fokusere på de gode dage, og glemme de dårlige? Ved godt det er svært, men måske det kan hjælpe lidt?

Det er da super ærgerligt at du så også lige har det fysisk skidt i dag, det er jo ikke ligefrem fordrende for godt humør!

Håber du kan nyde solen lidt og får en bedre dag i morgen

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

tarkoflen skriver:

Øv at der er flest dage, hvor pilene ikke er oppe! Men prøv om du kan fokusere på de gode dage, og glemme de dårlige? Ved godt det er svært, men måske det kan hjælpe lidt?

Det er da super ærgerligt at du så også lige har det fysisk skidt i dag, det er jo ikke ligefrem fordrende for godt humør!

Håber du kan nyde solen lidt og får en bedre dag i morgen

Tak søde:-)

Anmeld

7. marts 2013

maryjane

7. marts 2013

wamse

Kender det bestemt godt, ved mig dræner det mig helt vildt, at jeg er så ustabil i humøret, og det kan endda skifte voldsomt i løbet af dagen.

Jeg går også i terapi med kognitiv behandling, og skal fortsætte i mange måneder endnu.
Jeg har fået diagnosen borderline, hvilket på en eller anden måde er en lettelse, for så er der en grund til mine reaktionsmønstre.
Ud over terapi får jeg også medicinsk behandling, og livet er blevet lettere for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.