Strømpebukser på idag under bukserne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
3 synes godt om
7. marts 2013

MetteS81

Hej med jer...

Synes vejret er blevet så lunt...giver I jeres børn strømpebukser på under bukserne, når dagene er som fx igår og idag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Moma

Nej det gør jeg ikke. Selvom jeg har en dreng får han også strømpebukser eller leggings på under bukserne, når det er koldt.

Den store er også begyndt at få kjole og leggings eller stømpebukser på igen i skole.

Anmeld

7. marts 2013

Tvillingemor80

Nej

Anmeld

7. marts 2013

MIWULA

Nope ikk idag.

Anmeld

7. marts 2013

MyLove E

Min har ikke fået i dag. Men jeg har givet ham et på bukser med let for i:-):-)

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

MetteS81 skriver:

Hej med jer...

Synes vejret er blevet så lunt...giver I jeres børn strømpebukser på under bukserne, når dagene er som fx igår og idag? 

Det er ikke lunt eller varmt idag - i hvert fald ikke her hos os. Der kommer vinterligt vejr fra imorgen sagde de i vejrudsigten nu her, så ja min datter får strømpebukser på.

Denne her årstid "snyder" rigtig meget og mange bliver syge fordi de tror det er "godt vejr". Der går et stykke tid endnu inden min datter ikke får strømpebukser på.

/Fenja

Anmeld

7. marts 2013

L&V

Ja det kan du tro hun har.. Det er lige præcis nu mange bliver forkølet da de bliver forårs kåde. Vinden er kold og der er kold"kun" 6grader her

Anmeld

7. marts 2013

MetteS81

Hun fik ikke strømebukserne på idag, men tykke sokker...ku dog godt mlrke det var koldere idag end igår, så vi hopper i strømpebukserne igen imorgen  Tak for alle jeres svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.