Nyt fra ns

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Karo

Lige lidt nyt fra ns, hvis der er nogle der er intereseret. Følgende indlæg er kommet fra redaktionen idag:

Kære alle mødre på navlestreng

Vi er kede af på redaktionen, at der har været en dårlig stemning her på navlestreng på det sidste og floreret en masse rygter om, at sitet skulle lukke. Som nævnt i et tidligere indlæg sker det ikke.

Der er to overordnede årsager til, at sitet har kørt på halvt blus den seneste tid:

1) Redaktionen har haft ferie, så andre har administreret redaktionens blog. Dette har medført en række blandede informationer.

2) Det er korrekt, at sitet er til salg. Dette betyder at sitet stadig vil eksistere, men på et tidspunkt med en anden redaktion.

Vi håber på jeres forståelse og at I stadig vil støtte op om siden og indvie os i jeres liv som mor. Det er dejligt at se, at I trods redaktionelle problemer stadig selv har formået at holde siden kørende.

Med håb om det bedste,

Pia og Louise

P.S. Med hensyn til uploading af billeder er der en del tekniske problemer i øjeblikket, men vi arbejder på højtryk på sagen for at få det op at stå igen

Det er iøvrigt muligt at ligge billeder ind igen, men der mangler stadig profil billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Karo

Nu kan man sørme også uploade profil billeder igen. De har vist forstået at de skal til at få fingerne ud af r.... hvis de skal prøve på at holde på folk.

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

Hold da op, er de syge el sådan

Anmeld

22. juni 2009

xx

Jeg holdt en længere pause fra ns her for nyligt.....tror det er ca. en måned siden jeg begyndte at bruge min profil igen og blev da helt overrasket over den dårlige stemning og mening om siden. Hvad er der sket? og hvad er det i mener med at de har taget r***n  på jer?

Prøver bare at finde hoved og hale i det hele

-s...

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

c skriver:

Jeg holdt en længere pause fra ns her for nyligt.....tror det er ca. en måned siden jeg begyndte at bruge min profil igen og blev da helt overrasket over den dårlige stemning og mening om siden. Hvad er der sket? og hvad er det i mener med at de har taget r***n  på jer?

Prøver bare at finde hoved og hale i det hele

-s...

Man ku lige pludselig ik ligge billeder ind og redaktionen var aldrig online, nogen mistede profil billeder, andre ku ik skrive indlæg, nogen ku ik kommentere indlæg, og så var der vist et par styller der mistede deres billeder

Anmeld

22. juni 2009

xx

Okay det lyder ikke godt!  Men så er det da heldig at vi kan rykke herind istedet for. Synes her er rigtig hyggeligt.....og dejligt her sker lidt mere.

Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.