Babys spark gør decideret ondt - oplever I det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.150 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

lycly

Her på det sidste er baby blevet meget aktiv og godt nok også stærk!
Han ligger vistnok med hovedet nedad og så sparker, eller MASER er nok nærmere det rette ord, en fod eller hæl ud mod maven skråt over navlen. Og så holder han den der i 5 sek ca og det gør bare mega nas. Så ondt at jeg bliver afbrudt hvis jeg snakker og lige må stoppe op. Det føles som om han er ved at bryde ud gennem maveskindet.

Har I oplevet det? Synes slet ikke det på den måde gjorde ondt da jeg ventede min datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

AnthonsMor

LuLy skriver:

Her på det sidste er baby blevet meget aktiv og godt nok også stærk!
Han ligger vistnok med hovedet nedad og så sparker, eller MASER er nok nærmere det rette ord, en fod eller hæl ud mod maven skråt over navlen. Og så holder han den der i 5 sek ca og det gør bare mega nas. Så ondt at jeg bliver afbrudt hvis jeg snakker og lige må stoppe op. Det føles som om han er ved at bryde ud gennem maveskindet.

Har I oplevet det? Synes slet ikke det på den måde gjorde ondt da jeg ventede min datter.

Ja, det gør min også engang imellem, og han har altså bare kræfter der vil noget! Det er som om han tror, at han skal fødes ud gennem maveskindet

Anmeld

6. marts 2013

Mettefpigen

Engang imellem.... Men her plejede han at sparke direkte på ribbene.. AV!!!

Anmeld

6. marts 2013

Mother-love

Det er helt normalt. Isabella sparkede også godt til. Og fra omkring uge 34-35 gjorde selv det mindste puf ondt. Men havde det også som om maven var et stort blåt mærke til sidst. Hun havde godt med plads den sidste del af graviditeten. (snakkede med jm om det) så hun kunne stadig ligge godt kræft i. Så da jeg fødte med pks 38+4 gikder ca. 1-2 uger før jeg ikke var øm mere..

Anmeld

6. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det kan jeg godt huske...

værste var at han ikke bare holdt den stille men samtidig trak den et stykke så der var en fin bule der bevægede sig henad maven...

det vi gjorde var at røre på bulen der stak frem.. på samme måde som hvis du ville kilde under foden på babyen og det fik ham til at trække foden til sig igen fremfor at holde den der i længere perioder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.