Er det normalt at ha' svært ved at få vejret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
5 svar
5 synes godt om
6. marts 2013

Jupiter

Ja, jeg har simpelthen svært ved at trække vejret ordentligt, og har haft det hele dagen...

Jeg er 29+4 og ved jm igår var alt fint.

Jeg er bare virkelig forpustet og hjertet hamrer derudaf konstant..

Jeg har holdt mig i ro hele dagen, hvilet og slappet af, men intet har hjulpet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Sådan havde jeg det også i sidste del af min graviditet. Meget ubehageligt. Jeg blev også forpustet af ingenting. Kunne ikke cykle og nogle dage næsten ikke gå bare en km. Det har vist et eller andet at gøre med hjertet og blodproduktion, kan ikke helt huske forklaringen. Men ellers så spørg din læge.

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

Jeg har faktisk siddet og tænkt det samme her til aften! Jeg døjer også med at trække vejret ordentligt i dag, jeg er 32+2 så mon ikke det er meget normalt? Der er jo efterhånden også godt med pres på kroppen

Anmeld

6. marts 2013

Juliekp

Det er meget normalt, men godt nok træls...

Havde det også sådan i slutningen af min graviditet, især når jeg lå på ryggen. Kunne heller ikke cykle eller gå op af trapper.

Anmeld

7. marts 2013

Holbæktrunten

Jupiter skriver:

Ja, jeg har simpelthen svært ved at trække vejret ordentligt, og har haft det hele dagen...

Ja jeg synes altså ikke at det lyder normalt med den der hjertebanken... Jeg havde kontaktet lægen...

Anmeld

7. marts 2013

Sahara82

Jupiter skriver:

Det er fuldstændig normalt. Meget ubehageligt, men normalt. Sæt dig evt. godt op i sofaen, læg lidt puder under armene og koncentrer dig om at få tømt lungerne rigtig godt ud. Det er også helt normalt med lidt hjertebanken og svimmelhed. Det betyder bare at du skal få tømt lungerne rigtig godt og få lidt frisk luft ind igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.