Plukveer i uge 13?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.851 visninger
11 svar
2 synes godt om
6. marts 2013

LittleSteps

Hej,

Det har er min anden graviditet. Jeg kan mærke jeg har plukveer lige nu. Jeg husker ikke hvornår jeg oplevede plukveer første gang i forrige graviditet.

Men er det  ikke ret tidligt at de kommer ?... jeg er 13+4 idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

AnthonsMor

LittleSteps skriver:

Hej,

Det har er min anden graviditet. Jeg kan mærke jeg har plukveer lige nu. Jeg husker ikke hvornår jeg oplevede plukveer første gang i forrige graviditet.

Jeg aner ingenting, men jeg MENER jeg har hørt, at 2. gang kommer alle tingene bare tidligere, både fosterbevægelser, mave, plukkeveer og ALT

Anmeld

6. marts 2013

Bare-mig

Jeg blev sygemeldt i uge 16 pga. Plukveer - og der havde jeg haft dem nogle uger.  Så ja det kan godt være plukveer

Anmeld

6. marts 2013

LittleSteps

Martsbaby skriver:

Jeg aner ingenting, men jeg MENER jeg har hørt, at 2. gang kommer alle tingene bare tidligere, både fosterbevægelser, mave, plukkeveer og ALT

Ja, det er passer meget godt her, når jeg tænker på andet jeg oplever. 

Anmeld

6. marts 2013

LittleSteps

Bare-mig skriver:

Jeg blev sygemeldt i uge 16 pga. Plukveer - og der havde jeg haft dem nogle uger.  Så ja det kan godt være plukveer

Det lyder da ikke så godt. Har du så en idé om, om jeg skal være meget opmærksom på det, eller er det først når det begynder at gøre ondt? 

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

LittleSteps skriver:

Ja, det er passer meget godt her, når jeg tænker på andet jeg oplever. 

Så tror jeg nu, at det er som det skal være

Men bliver du utryg kan du jo altid give din læge et kald

Anmeld

6. marts 2013

LittleSteps

Martsbaby skriver:

Så tror jeg nu, at det er som det skal være

Men bliver du utryg kan du jo altid give din læge et kald

Ja, selvfølgelig 

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

LittleSteps skriver:

Hej,

Jeg fik dem fra uge 14. 

Så længe de ikke gør ondt eller kommer regelmæssigt, tror jeg ikke du skal være bekymret. Men hvis du ikke er tryg ved det, så kontakt din læge. 

Anmeld

6. marts 2013

LittleSteps

Miss Church skriver:

Jeg fik dem fra uge 14. 

Så længe de ikke gør ondt eller kommer regelmæssigt, tror jeg ikke du skal være bekymret. Men hvis du ikke er tryg ved det, så kontakt din læge. 

Okay. Jeg er ikke utryg, men blev egentlig overrasket og forvirret 

Men jo, begynder det at gøre ondt og jeg er utryg, vil jeg helt klart kontakte lægen. 

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

LittleSteps skriver:

Okay. Jeg er ikke utryg, men blev egentlig overrasket og forvirret 

Men jo, begynder det at gøre ondt og jeg er utryg, vil jeg helt klart kontakte lægen. 

Det kan jeg godt forstå. Jeg blev også helt forvirret, da jeg oplevede det første gang. Synes det var alt for tidligt.
Men som min JM fortalte. Når vi har plukkeveer, fungere det både som "udstrækning" for livmoderen, men det er også en form for massage for vores baby i maven Når vi har en plukkeve, får barnet en fornemmelse af hvor den går til og at den ikke bare flyder ud. 

Så man skal bare tænke. Uh min baby får dejlig massage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.