Ja ja lige som jeg troede det hele var godt igår... Ja så skreg Buuu hele aften... Hun stod op fra eftermiddagslur kl. 15.15 og var så vågen frem til kl.2215, hvor hun gik omkuld. Kl 23. fik hun sit drømmemad, og sov pænt igen bagefter.
Jeg havde sat mit vækkeur til kl. 06.30 i morges, da jeg sad på wcét begyndte hun at snakke inde i sengen, så skyndte mig ind så hun kunne få mad.
Men det er vel også meget godt gået i nat at hun faktisk sov fra kl. 2215 og så frem til kl. 0645. Og efter hun havde spist lå vi og snakkede og duttede. kl.0730 faldt vi i søvn igen. Og jeg vågnede så 945. ved at damen var ved at fortælle "bodil" en masse røver-historier.
Hun bliver nødt til at stå lidt tidligere op end igår for ellers kan hun slet ikke nå og få det hun skal ha´og spise. Igår nåede hun kun det halve af sin døgnmængde og det går ikke. Normalt spiser/drikker hun ikke sin døgnmænde, men som sagt igår nåede hun omkring 400ML og normalt ligger hun på ca. 600ml. Så tror faktisk aftens skrigeri var en kombination af sult og træthed. Men hun ville bare INGEN AF DELENE

jeg lige for at det går bedre i aften...
En stolt mor til Buuu, som idag har fundet ud af at man rent faktisk godt kan trille fra mave til ryg....

(og hun gjorde det hele 6 gange. Men så gad hun heller ikke mere)
Anmeld