Hjælp - fodtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
3 synes godt om
6. marts 2013

spj

Vi har glemt min datters støvler hos nogle venner i går og har først mulighed for at få dem i eftermiddag.
Jeg ville jo rigtigt gerne ud og nyde det gode vejr med hende i dag, så mit spørgsmål er hvad skal jeg give hende på af sko.

Almindelige gummistøvler uden for med en tyk sok i eller er kondisko varme nok nu eller skal jeg give hende en tyk sok i kondiskoene?

Hvad tror i der er bedst så hun ikke får kolde fødder og bliver syg? Eller tror i alle mulighederne er for kolde og vi skal blive indendørs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

ano14316

spj skriver:

Vi har glemt min datters støvler hos nogle venner i går og har først mulighed for at få dem i eftermiddag.
Jeg ville jo rigtigt gerne ud og nyde det gode vejr med hende i dag, så mit spørgsmål er hvad skal jeg give hende på af sko.

Almindelige gummistøvler uden for med en tyk sok i eller er kondisko varme nok nu eller skal jeg give hende en tyk sok i kondiskoene?

Hvad tror i der er bedst så hun ikke får kolde fødder og bliver syg? Eller tror i alle mulighederne er for kolde og vi skal blive indendørs?

hvis vejret bliver ligesom igår, så ville jeg klart vælge en kondisko med en varm sok i. og så selvfølgelig holde lidt øje med om hun får kolde tær.

Anmeld

6. marts 2013

spj

ano14316 skriver:

hvis vejret bliver ligesom igår, så ville jeg klart vælge en kondisko med en varm sok i. og så selvfølgelig holde lidt øje med om hun får kolde tær.

Det skulle det gerne.
Ja, tænker også de er lidt bedre og rende rundt i end gummistøvler.

Anmeld

6. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville vælge gummistøvler med en tyk sok i. Man skal ikke tage fejl af, at det stadigvæk er koldt udenfor selvom vejret er flot.

Anmeld

6. marts 2013

spj

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville vælge gummistøvler med en tyk sok i. Man skal ikke tage fejl af, at det stadigvæk er koldt udenfor selvom vejret er flot.

Det er jo det og gider ikke hun bliver syg. Også derfor jeg er i tvivl om, om vi bare skal tage en inde dag.
Men er gummistøvler varmer end kondisko?

Anmeld

6. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
spj skriver:

Det er jo det og gider ikke hun bliver syg. Også derfor jeg er i tvivl om, om vi bare skal tage en inde dag.
Men er gummistøvler varmer end kondisko?

Ja, de er varmere når der er en tyk strømpe i.

God fornøjelse

Anmeld

6. marts 2013

spj

MoarHvidovre skriver:

Ja, de er varmere når der er en tyk strømpe i.

God fornøjelse

Mange tak for svar

Anmeld

6. marts 2013

Asta&Alfred

spj skriver:

Øv øv men sådan kan det jo gå når der er fart over feltet:-)

Kan godt forstå at I gerne vil ud i det gode vejr Jeg tænker, at jeg vil give hende hendes gummistøvler på som er vandtætte og så give hende et par tykke uldsokker over hendes bomuldssokker... 

Anmeld

6. marts 2013

spj

Asta&Alfred skriver:

Øv øv men sådan kan det jo gå når der er fart over feltet:-)

Kan godt forstå at I gerne vil ud i det gode vejr Jeg tænker, at jeg vil give hende hendes gummistøvler på som er vandtætte og så give hende et par tykke uldsokker over hendes bomuldssokker... 

Ja, det er jo det. Hun havde været hjemme hos mormor og morfar inden, så mormor havde puttede støvlerne i en pose fordi de var så beskidte og så hendes skifte tøj i en anden pose. Da vi skal hjem tager farmand bare posen med skiftetøjet.
Når man har en lillebror i lift og pudsletaske tænker man ikke lige over at man mangler en pose. Der er ligesom nok at slæbe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.